Styggeste Rolex noensinne?

krille

Støttemedlem
Medlem
29. des. 2008
Sted
Oslo
Ok, hvor mange av dere trodde det var snakk om leopard/tiger-Daytonaen nå?

Det altså ikke snakk om den denne gang, nå er det en 5512-sub som en eller annen idiot fullstendig blottet for smak har fått nevene på. Denne skjønnheten kan altså bli din for $9000 OBO. Skal visstnok være en autentisk 5512 i bunn....
!B56CJ%28wBWk~$%28KGrHqN,!hkEyrwG3ibnBMvdBYPoK!~~_12.JPG

Voldtekt!

Husker jeg var innom Joel og så på en Sub for noen år siden. I samtalen viste han meg et brev han hadde fått i posten. I brevet lå det et stort bilde av en Submariner med diamantbezel. Og et spørsmål om hvor mye det ville koste å få laget en sånn. Fysj og fy!

Smerte!!! Hva f... er det gull greiene på 12,3, 6 og 9? Har han bare klistret noe gull der helt random??

Han kunne ihvertfall prøvd å lage det noenlunde hehe

Selger kaller seg naturlig nok for sick_willy. Yes, willy, you are sick!

Ja, det var virkelig en inner-tier! Jeg tror smakfult er rette ordet...

En annen fiffig detalj er "5-tallet" ytterst på timeviseren, den bærer preg av gullsmedkunst. Tror denne customleverandøren leverer I meget limiterte serier, hvilket er synd...

Ser for meg at det er 100kg med sunnmøring som sitter i en stol og sikler nå, med lommeboka på vidt gap ;)

er vel liten tvil om at leopard rolexen topper denne lista. Jeg sparer dere for bilde.

Pussig å tenke på at hvis det virkelig er en 5512 under der, så har noen brukt massevis av gull, diamanter og tid (ja, kanskje ikke så mye tid forresten), på å gjøre klokken 2-300.000 kroner mindre verd enn den var i utgangspunktet. Poetisk rettferdighet for jålebukkene.