SubC RubberB

Medlem
18. aug. 2008
Sted
m
Hadde håpet den hadde kommet med en videre gummi slik som med Deepsea, men man slipper i alle fall å pese med å skifte over spennen:

SUBMARINER%20CERAMIC%20bk_2.jpg

Submariner Ceramic Tang Buckle Series | Rubber B | Rubber Strap for Rolex Watches

jeg tenker strengt tatt... næææ men mon tro hvordan smurf + blå hadde vært :p.

Sort sub med sort rubberb er jo meget kult.

De tykke lugsene på nyesuben fungerer faktisk mye bedre på gummi enn på lenken. Hadde jeg hatt en slik hadde jeg bestil gummi asap. Prisen er tåpelig, men vi reagerer jo ikke på enda tåpeligere pris når det står et navn på :rolleyes:

Når jeg tenker over det, så mistenker jeg at bildet juger. Lugsene på min er enda mer firkantede enn bildet gir uttrykk for - derav mitt ønske om en Deepsea-løsning

Jeg har en sort en på vei i posten til min deepsea. Hadde planer om å kjøpe en til sub'c en også, men droppet det av samme grunner som nevnes over..

Jeg skjønner ikke hvorfor flere av dere er skeptiske til at låsen må byttes over på RubberB. Det gir reimen en økt autensitet og tar cirka to minutter lengre å bytte enn om den har egen spenne. I tillegg så synes jeg Rolex-låsen ser vesentlig bedre ut enn huller i gummireima og en døll metallspenne.

Not too shabby..

Jeg er ikke helt "der" enda. Synes fortsatt en ISOfrane funker bedre. Håper Rolex kommer ut med noe gummi snart :)

Rubber B på "ny sub"

Jeg skjønner ikke hvorfor flere av dere er skeptiske til at låsen må byttes over på RubberB. Det gir reimen en økt autensitet og tar cirka to minutter lengre å bytte enn om den har egen spenne. I tillegg så synes jeg Rolex-låsen ser vesentlig bedre ut enn huller i gummireima og en døll metallspenne.

Klart enigmen Rubber B går ikke i kombo med glidelock clasp.:cool:

Er det riktig forstått at det er lenkelåsen man flytter over på gummi.
Ikke noe spesial-deployant clasp á la andre leverandørers løsninger til skinn-/gummireimer.

Frisker opp igjen denne tråden.

@Adamskater
Det er lenkelåsen det er snakk om. På tidligere modeller monterte man originallåsen på RubberB, men på Sub-C går ikke dette.

Noen her som har prøvd gummirem fra Everest?
Den ser etter mitt skjønn vel så pen ut som RubberB og den er kompatibel med glide-locken på Suben. Glide-locken er for meg en veldig fin og nyttig detalj og jeg ønsker selvsagt å bruke denne på gummiremmen. Everest koster ca hundre daler mindre enn RubberB, men det skremmer ikke meg:)

Spørsmålet er altså om Everest-gummien er komfortabel?