Submariner 16610 - Ser denne ok ut?

Den er langt i fra rimeligere, da det kryptiske uttrykket "ferdig prutet" står i annonsen. Jeg hadde ikke vurdert et sekund å bruke mer enn maks 30000 på en brukt 16610.

Vel, i TS-annonsen står det prisantydning 37.000,-. Den du spør om hadde en prisantydning på 39.000,-. Ergo rimeligere...

Takk for det! (Det var ikke meningen å kverulere, selv om jeg egentlig ser at det var det jeg gjorde litt her nå) Jeg er bare litt forundret over de, etter min mening, enormt høye prisantydningene på disse. Jeg lurer på om noen for solgt til så høy pris..

Takk for det! (Det var ikke meningen å kverulere, selv om jeg egentlig ser at det var det jeg gjorde litt her nå) Jeg er bare litt forundret over de, etter min mening, enormt høye prisantydningene på disse. Jeg lurer på om noen for solgt til så høy pris..

En strøken 16610 fra 2005++ går for 35+ og kommer til å gå for mer om et par år.. se priser internasjonalt. VI er heldige i Norge.

Takk! Jeg hadde mest lyst på en 14060, fordi jeg syntes cyclops så dumt ut. Nå, allerede etter en halv dag, er jeg på god vei til å forandre mening. Cyclops ser mye verre ut på bilder, enn hva den gjør i virkeligheten IMHO.

Takk! Jeg hadde mest lyst på en 14060, fordi jeg syntes cyclops så dumt ut. Nå, allerede etter en halv dag, er jeg på god vei til å forandre mening. Cyclops ser mye verre ut på bilder, enn hva den gjør i virkeligheten IMHO.

Da selger du den meg tap til meg! :mrgreen::mrgreen:

Neida, men la det vokse på deg i noen uker! Rolex=cyclops, du blir nok vandt med denne "skjønnhetsflekken"

Det sitter langt inne, jeg har gått med Daytonaen min lenge, og er godt vant med et ubesudlet safirglass. Dato er heller ikke noe must, men det tar vel ikke lang tid før jeg venner meg til den også..

rolex-sea-dweller-16600.jpg

Er ikke den større? Jeg har tynne håndledd...

Samme diameter på kassen, men den er litt tykkere! :) Den nye modellen, 116600, er en stor klokke på hele 44mm sammenlignet med 16600's 40mm.

Jeg byttet fra 16610 til 16600 og har ikke angret et sekund:cool:

Enabling:

Redigert:
Jeg har kun sett den nye dssd, og den er jo enorm. I lys av ny informasjon, har jeg allerede en dag etter innkjøp av 16610 begynt å se på 16600...