Sugen på Pam, ser denne grei ut?

Hvorfor kjøper du ikke den 557 "Destro", som @BRIO1368 nærmest "gir bort" på K/S? Den er jo såååå mye mer Panerai enn det en 005 er (IMHO)

destro'en er nydelig men dessverre ca 20k over mitt fattige sykepleierstudentbudgett. Men helt enig i at den begynner å bli vel billig nå:)

• Liker
Reaksjoner: Gin
Synes @Olando sitt valg er det beste - sammenlignet mot "Destro". Det ene er at CG er på feil side på "Destro". Det andre er at den mangler sekundviser, som gir liv til selve klokka. IMHO.

"Feil" side? Da hadde det jo ikke vært en Destro! CG'en er selvsagt på riktig sted for å være en Destro. :rolleyes:
Dessuten er det mest PAM for pengene i denne 557'en!

• Liker
Reaksjoner: Tom Henriksen
"Feil" side? Da hadde det jo ikke vært en Destro! CG'en er selvsagt på riktig sted for å være en Destro. :rolleyes:
Dessuten er det mest PAM for pengene i denne 557'en!
Jeg vet det - men liker det ikke. Burde kanskje satt feil side i anførselstegn ("feil side").

Husk kursen på DKK er 125/100 så det er jo ikke så billig når også MVA kommer til :(
Men utvalget er jo noe bedre da.:)
Har du hørt med Bjerke om de har en inne (hadde en tidligere i sommer), de gir jo for tiden gode priser på Panerai har jeg skjønt.

Bor på toppen av det i Nord-Norge så flybilletter ville tilkommet. Så det blir nok ikke den i Danmark. Pam024 på KS begynner å bli fristende til 35k men så er det om jeg skal kjøpe noe annet når det er 005 jeg har hatt lyst på lenge

Husk kursen på DKK er 125/100 så det er jo ikke så billig når også MVA kommer til :(
Men utvalget er jo noe bedre da.:)
Har du hørt med Bjerke om de har en inne (hadde en tidligere i sommer), de gir jo for tiden gode priser på Panerai har jeg skjønt.

Lett å bli lurt av den kursen der ja, er ikke lenge siden det var 1 krone for 1 krone.

Beklager luremusing, ser ikke ut som det blir noe i kveld og da blir det først på mandag. Det kongelige norske postvesen strikes again og bruker 3 dager lengre på å levere pakken min fra Oslo til Bodø enn pakken brukte fra en annen verdensdel til Oslo. Rant slutt. Jeg går offline.

• Liker
Reaksjoner: Preacher