Sukk

Ikke mye som har skjedd på 45 år!!! Kjempe fin var de ihvertfall =)

Bare å plukke opp denne :D

SM300 er fin på originallenken, men den er egentlig tynn og ranglete. På mesh kommer alt til sin rett!

Klokkebilder555-1.jpg

Dette er etter min mening en av de flotteste Omegaene som har blitt produsert. Har vært inne og siklet på de som er tilsalgs hos watcho mange ganger, men har klart og holde meg i nakken ;) Prisen på denne var også veldig bra synes jeg

Din denne her?

I utgangspunktet liker jeg sjelden mesh men må ta meg i skinnet her altså, den var nydelig. Selger du isåfall :)
Skulle gjerne slengt meg i bil og hentet men her må baby prioriteres enn så lenge. Kjekt det også . Uansett så har jeg nå sett en meshkombinasjon som funker, meget bra :)

Bare å plukke opp denne :D

SM300 er fin på originallenken, men den er egentlig tynn og ranglete. På mesh kommer alt til sin rett!

Klokkebilder555-1.jpg

Hjelpes.

Jeg tenker denne er usannsynlig hyggelig priset også. Er det det at den er satt samman av forskjellig NOS som gjør at den ikke er like gjev som annet? Please svar før jeg kontakter selger;)

Nei, min er nok ikke til salgs :)

Nysammensatte er alltid litt lavere priset enn ekte vintage. Men for min del er de minst like attraktive. Du får i praksis et splitter nytt ur som om du dro tilbake til 60-tallet og kjøpte et :cool:

Pussig da gitt;). Nei jeg siktet nok til den første det var linket til.

Nysammensatte er alltid litt lavere priset enn ekte vintage. Men for min del er de minst like attraktive. Du får i praksis et splitter nytt ur som om du dro tilbake til 60-tallet og kjøpte et :cool:

Er denne greit priset? Kjente suget etter den der.