Instruktøren som lærte meg å fly da jeg tok PPL har en Speedy han kjøpte ny i 1968! Den har vært i daglig bruk siden. Baklokk uten annen påskrift enn Omega-sjøhesten, skikkelig slitt bezel, og reset-pusheren mangler. Likevel har jeg helt ufattelig lyst på den klokken! Den utstråler en sjarm og en glød som er av en helt annen verden, og jeg blir nesten mo i knærne hver gang jeg ser på den, selv om jeg har min egen Speedy på armen.
Det er noe med den klokken der som ingen, INGEN, annen klokke i verden kan sammenlignes med..
Gratulerer. Den er nydelig. Men vær snill å ikke poste flere bilder av den her inne, for hodet mitt tåler neppe så mye mer banking i veggen over at jeg solgte min av samme årgang.
Gratulerer. Den er nydelig. Men vær snill å ikke poste flere bilder av den her inne, for hodet mitt tåler neppe så mye mer banking i veggen over at jeg solgte min av samme årgang.
Gratulere med en flott Omega! Må si meg enig med jayeff, lys krokodile og den speedyen er en god kombo
Det er et kjempefint eksemplar du har fått, skulle nesten ikke trodd den var fra 69, tidligere eier har vært flink å tatt vare på den.