Sunnmørs-GTG, nytt forsøk?

• Liker
Reaksjoner: SCUBA diver
Heisann :)

Nå vet jeg ikke om dette er gjennomført, men tag meg gjerne om dere skal avholde en GTG i Ålesund, hadde vært veldig artig å vært med på.

• Liker
Reaksjoner: chrbir
Heisann :)

Nå vet jeg ikke om dette er gjennomført, men tag meg gjerne om dere skal avholde en GTG i Ålesund, hadde vært veldig artig å vært med på.

Skal vi gjøre et nytt forsøk mellom vinter- og påskeferien? Kalenderen begynner å fylles opp, men for meg kan det passe 25. eller 26. mars. Svar her eller PM om det er noen interesse.

Skal vi gjøre et nytt forsøk mellom vinter- og påskeferien? Kalenderen begynner å fylles opp, men for meg kan det passe 25. eller 26. mars. Svar her eller PM om det er noen interesse.
Hei,

Melder absolutt min interesse - tror jeg er ledig disse datoene :)

• Liker
Foreløpig er planen at jeg skal være i Cadiz begge datoer, men det kan fort forandre seg...

Er jeg i landet, er jeg med.

• Liker
Siden det er flere som har meldt forfall enn de som kan stille, så tror jeg vi bør prøve igjen i mai. Kom gjerne med forslag til dag.

Kom mai, du skjønne, milde? For egen del ser første halvdel av måneden best ut, den 18.mai hevdes det fra antatt pålitelig hold at jeg kommer til å være på Fyn på en jobb. Det varer nok ut måneden da.

• Liker
Kom mai, du skjønne, milde? For egen del ser første halvdel av måneden best ut, den 18.mai hevdes det fra antatt pålitelig hold at jeg kommer til å være på Fyn på en jobb. Det varer nok ut måneden da.
5., 6., 7., og 14. er mulig for meg i første halvdel av mai.

14. passet bra - helt til jeg bestemte meg for å dra til Helsinki den helgen.

-Rappiolla on hyvä olla!

Jeg er på vei til Rio, men skal være hjemme igjen omtrent i månedsskiftet, kanskje et par dager uti mai.

Begynner det å nærme seg at vi skal late som det er 2020 og ha GTG på Teams?