Superocean II Red Abyss

Medlem
30. okt. 2010
Innlegg
1.272
Først og fremst skal det sies at jeg aldri før har hatt noe sans for Breitling. Tror det har mest å gjøre med fordommer og at jeg kjenner en del av "bretling-rasen" som en smule "bling-bling" om jeg kan tillate meg et slikt ordelag. Uansett er jeg solgt: En sjarmerende liten superocean kom meg i hende i dag. Første gang jeg så den fikk jeg umiddelbart assosiasjon til en av favorittfilmene mine: "Gone in 60 Seconds" Dette pga fontene i tallet "60" blant annet. Jeg bare måtte ha den kjente jeg.

Jeg har derfor tatt en liten fotosession her hjemme, godt inspirert av gode gamle Cage-boy.... Denne klokka gir meg rett og slett go'følelse! Submarineren og speedy må nok se seg kraftig utfordret en stund framover!














I tillegg er jeg kanskje eneste på forumet med denne vakre saken!?

Helsning,
Heuer
 
Gratulerer!
Dette er en veldig kul klokke!
Samtidig som den står for presisjon og svært robust kvalitet.
 
Først og fremst skal det sies at jeg aldri før har hatt noe sans for Breitling. Tror det har mest å gjøre med fordommer og at jeg kjenner en del av "bretling-rasen" som en smule "bling-bling" om jeg kan tillate meg et slikt ordelag.
...

+1 :D

I tillegg er jeg kanskje eneste på forumet med denne vakre saken!?

Helsning,
Heuer

Med rød? Ja, kanskje... Men ikke den eneste med en Superocean II ;)

2011-01-08132352.jpg


Grattis, forresten :D
 
Gratulerer !! .Ja dette er definitivt er "kanon" klokke ;) og du er ikke alene om og eie eller og ha sans for denne lekkerbisken :D:D

5323434668_1dd91bd525.jpg

:cool:
 
Flotte bilder! :) Jeg har siklet og tatt på denne både her hjemme og mens jeg var i danmark en tur. Vannvittig fet klokke. Kansje min neste diver :confused:
 
Takker for alle svar og de mange hyggelige tilbakemeldingene. Flott å se at flere soII'er har funnet veien til flere av medlemmene :) Jeg er mektig imponert over so'en så langt. Antiglare glasset med sine krumme form er fantastisk og det føles neste som at klokken er ute glass. Fantastisk klart. Størrelsen er perfekt, hverken stor eller liten. Jeg har (pass på mogens) også satt den på nato i dag mest pga komfort.

Kommer tilbake med review etterhvert,
 
Grattis med et tøft og sporty ur!
Breitling er jo så åpenbart "built for speed", og denne må absolutt sies å levere varene.

:)
 
Gratulerer med flott klokke! Jeg var nære på og slå til på en slik selv, men valgte den forrige modellen. Har hatt den i et par uker og et strålende fornøyd! Din ser meget bra ut på Pro Diver II, så jeg bestilte en slik i 22mm av Lervik Ur idag:)

Dette blir en keeper!
74fe165d.jpg
 
Gratulerer med flott klokke! Jeg var nære på og slå til på en slik selv, men valgte den forrige modellen. Har hatt den i et par uker og et strålende fornøyd! Din ser meget bra ut på Pro Diver II, så jeg bestilte en slik i 22mm av Lervik Ur idag:)

Dette blir en keeper!
74fe165d.jpg

Takk takk, ikke så værst din heller ser jeg! Tilfeldigvis var jeg innom urmaker og fikk pris på pro 2 lenka i dag. 3600 tror jeg de skulle ha. Hva måtte du ut med?
 
Takk! Noe stiv pris på lenken ja... er som regel lønnsomt og kjøpe klokken på lenke med en gang.

Diver Pro II gummi ligger på 750,- uten låsen, den har jeg allerede.