Surt, salt og søtt

Medlem
3. mars 2010
Sted
Innlandet
Nysgjerrig som jeg er hater jeg å vente, og er heller ikke spesielt glad i luremuseri....Men i går fikk jeg tilslag på en klokke jeg har ønsket meg lenge, og jeg må dele min glede og forventing med likesinnede her inne :) Klokka skal få ny bezel før den blir sendt til meg, og jeg risikerer å vente i 2 uker :(

( total digresjon - hvis jeg er ekstremt heldig får jeg klokka samtidig med min bil som jeg bestilte i januar - det hadde vært tidenes unboxing for min del:p )

Da ønsker jeg deg lykke til meg ventingen. Legg pledd der du har planer om å gå i ring, så du ikke skraper opp parketten.

Blir spennende å se når du unboxer bilen, det gleder jeg meg til;) Hehe. Vi gleder oss, men det er lang tid å vente, så håper klokken og unboxingen er vel verdt å vente på;)

Blir spennende å se når du unboxer bilen, det gleder jeg meg til;) Hehe. Vi gleder oss, men det er lang tid å vente, så håper klokken og unboxingen er vel verdt å vente på;)

Tja, objektiv sett er det vel ikke mye å rope hurra for, en liten klump med stål i en grønn eske av middels kvalitet. Men jeg gleder meg likevel! (Det samme kan vel sies om bilen, med unntak av størrelse og den grønne esken) :)