Solgt Suunto Core - Orange/Black

Medlem
19. aug. 2013
Sted
M&R
Hei!

Jeg har en Suunto Core som nå bare ligger i en skuff. Jeg lufter derfor interessen for å enten selge eller bytte den i noe jeg har mer bruk for. Klokken har tidligere vært i daglig bruk så er ikke strøken, men det er ikke noen skjemmende merker i den. Første bildet viser hvordan den så ut når jeg fikk den, de andre bildene er av min klokke.
images
BE7164EB-FB11-4946-A2D4-348154CBAEA1_zpsnakxmrgr.jpg

6653D867-10CA-443F-8F80-6AF15BFFAC2C_zpsen439no2.jpg

B998F03E-CCD9-44D5-8A09-8FD7A2B4CE72_zpsj2vgwp9g.jpg

Klokken ble levert med orange reim, så displayfargen er "orange" eller hva de nå kaller den. Dessverre hadde min mellomste nevø et uhell med reima over ett telys, så denne gikk rett i søpla etterpå. Klokken var ikke i nærheten av varmen for å være tydelig på det. Jeg bestilte en skinnreim som erstatning som jeg har bruk siden, men denne er hverken spesielt behagelig eller pen. Den følger uansett med. Denne klokken kler orange Zulu helt perfekt! Det er pr i dag ikke batteri i klokken, men jeg stikker og kjøper dette før jeg sender den fra meg.

Pris? Aner ikke, jeg antar egentlig at det er mer spennende å bytte den bort. Den eneste jeg er på jakt etter for tiden er en ny skinnreim til en Seiko SARB017 Alpinist, helst brun. Denne er vel 20 mm om jeg ikke tar helt feil. Ellers er det bare å komme med forslag, det verste som kan skje er at jeg sier nei.

Jeg forholder meg retten til å trekke annonsen dersom jeg plutselig finner ut at jeg har bruk for den selv.

Jeg har forståelse for at det kan være ønskelig å fremstå som anonym her på forumet, men jeg anser det som vanlig høflighet å oppgi navnet sitt dersom du tar kontakt med meg på personlig melding.

Takk for at du tittet innom!

- C

Redigert: