Må vente på Snoopy Moonswatch nå. :) Tenk så mye DEN vanner ut merkevaren, da! Hæ? Hæ?!! ;)
D Dazed Medlem 8. aug. 2022 Innlegg 594 Sted Sarpsborg 1. feb. 2024 #201 Må vente på Snoopy Moonswatch nå. Tenk så mye DEN vanner ut merkevaren, da! Hæ? Hæ?!! Reaksjoner: mr_frodo og seiltid
GrimReaper Støttemedlem Medlem 30. des. 2016 Innlegg 6.706 Sted Telemark 1. feb. 2024 #202 Dazed skrev: Må vente på Snoopy Moonswatch nå. Tenk så mye DEN vanner ut merkevaren, da! Hæ? Hæ?!! Klikk for å utvide... Noen som prøver å trekke meg opp her nå? Reaksjoner: Phenix og seiltid
Dazed skrev: Må vente på Snoopy Moonswatch nå. Tenk så mye DEN vanner ut merkevaren, da! Hæ? Hæ?!! Klikk for å utvide... Noen som prøver å trekke meg opp her nå?
D Dazed Medlem 8. aug. 2022 Innlegg 594 Sted Sarpsborg 1. feb. 2024 #203 GrimReaper skrev: Noen som prøver å trekke meg opp her nå? Klikk for å utvide... Jeg? Nei, det ville jeg ALDRI finne på. Reaksjoner: GrimReaper
GrimReaper skrev: Noen som prøver å trekke meg opp her nå? Klikk for å utvide... Jeg? Nei, det ville jeg ALDRI finne på.