Så var jul og nyttår over og jeg tømmer minnekortet fra kameraet over på dataen. Først må jeg nevne at jeg ikke er noe særlig til fotograf, så bær over med meg.Det ligger en tre unboxinger her og jeg skal prøve å få de ut snarest. Først er det denne som er alt for gammel, kjøpte denne for en tusenlapp på tilsalgsforumet for et par måneder siden. Det var et impulskjøp da jeg syntes skiven så grå ut på tilsalgsbildene, og jeg plutselig fikk det for meg at jeg trengte ei grå klokke. Min fasinasjon med grå daterer seg tredve år tilbake i tiden da jeg så dette platecoveret og syntes det enkle designet, fargebruk og skrifttype var genialt.
Pakke fra posten.
Og inne i pakken ligger Ollech & Wajs Pilot 3095, med eta 2824
Klokken er mye mørkere en det jeg hadde håpt, men selger tilbød seg å ta den tilbake om jeg ikke likte fargen på skiva. Nå hadde jeg ingen pilotklokke i samlingen og synes det er greit nok med en rimelig en med et velprøvd eta verk (helt til jeg kanskje engang får en totalhekt på pilotur og kommer til å bruke mange ganger det pilotlappen koster på pilotur). Så jeg har beholdt den og faktisk brukt den ganske mye, mest på jobb.
Wrist shot av ei stor klokke med 46mm i diameter uten krone.
Føste gang min samboer så klokken på meg, spurte hun "Er det ei sånn klokke for gamle menn?" "Hva mener du?" svarte jeg. "Jo sånn som de mobiltelefonene for gamle med store taster og stort display, så det skal være lett å se for svaksynte eldre, er det ei sånn klokke?" svarte hun. Kanskje bør jeg spare denne til jeg blir virkelig gammel
Pakke fra posten.
Og inne i pakken ligger Ollech & Wajs Pilot 3095, med eta 2824
Klokken er mye mørkere en det jeg hadde håpt, men selger tilbød seg å ta den tilbake om jeg ikke likte fargen på skiva. Nå hadde jeg ingen pilotklokke i samlingen og synes det er greit nok med en rimelig en med et velprøvd eta verk (helt til jeg kanskje engang får en totalhekt på pilotur og kommer til å bruke mange ganger det pilotlappen koster på pilotur). Så jeg har beholdt den og faktisk brukt den ganske mye, mest på jobb.
Wrist shot av ei stor klokke med 46mm i diameter uten krone.
Føste gang min samboer så klokken på meg, spurte hun "Er det ei sånn klokke for gamle menn?" "Hva mener du?" svarte jeg. "Jo sånn som de mobiltelefonene for gamle med store taster og stort display, så det skal være lett å se for svaksynte eldre, er det ei sånn klokke?" svarte hun. Kanskje bør jeg spare denne til jeg blir virkelig gammel