Tag Heuer Aquaracer, what?

Medlem
24. mai 2011
Sted
Bergensområdet
Fant denne Aquaraceren. Pen klokke, synes jeg.
aquaracerbig.jpg

Likte veldig godt helheten, viserene, bezelen, fargen. Skal være modifisert ETA 2824-2, TAG Heuer Calibre 5. Noen som har noe tilføye, positivt eller negativt?

Mye ur for pengene, vurderte selv en slik en for et par år siden, endte opp med en i sort som sønnen min har "lånt" i lang tid :) Liker den enkle stilrene dykkerstilen, of den er fin med org gummirem! Sammenlikner man andre konkurenter ser man raskt at det er ett godt kjøp. Manisk opptatt av nøyaktighet kan jeg også opplyse om at den holder tiden veldig godt! Går på +2 sek pr døgn etter regulering etter innkjøringstid på 6mnd.

Lykke til!

Mvh

G.

Veldig fin klokke. Bare tenker på en ting: Jeg har lest på WUS forumet at veldig mange rapporterer at 500m versjonen har problemer med at skru-inn kronen etter 1-2 år blir slitt ut, slik at den ikke lenger lar seg skru inn. Er en designfeil, så reperasjonen vil ikke forhindre at det kan skje igjen. Jeg vet ikke om dette problemet gjelder for denne aquaraceren, men tenkte å si ifra. Hadde vært interessant om noen andre med mer kunnskap om akkurat dette problemet kunne komme med innspill.

Veldig fin klokke. Bare tenker på en ting: Jeg har lest på WUS forumet at veldig mange rapporterer at 500m versjonen har problemer med at skru-inn kronen etter 1-2 år blir slitt ut, slik at den ikke lenger lar seg skru inn. Er en designfeil, så reperasjonen vil ikke forhindre at det kan skje igjen. Jeg vet ikke om dette problemet gjelder for denne aquaraceren, men tenkte å si ifra. Hadde vært interessant om noen andre med mer kunnskap om akkurat dette problemet kunne komme med innspill.

Det skal ikke være noe problem på denne utgaven meg bekjent! Er forøvrrig en flott og enkel dykker det der:) Dog likte jeg den bedre før den fikk face- lift og Caliber 5 på skiva!

54d09ef8-d4ee-a624.jpg
(knabba et bilde fra nettet med mobilen).