Hei
Har en skjønnhet for salg. Sommerplanene og inntektene klarte ikke helt å bli enige med hverandre så må dessverre flippe denne nydelige klokken videre.
Klokken er fra 2012 og har akkurat vært innom på service.
Følgende følger med klokken:
*Kopi av den originale kjøpskvitteringen
*Kvittering på service fra oktober 2013
*Sort Tag Heuer service boks med tilhørende
*Kvittering på at klokken er fortollet inn til Norge
*Et ekstra ledd til lenken
Siden klokken såvidt har vært innom huset tar jeg meg friheten til å vise til forrige eiers annonse.
http://www.tidssonen.no/forum/klokk...-5-wap2010-akkurat-justert-trykktestet-20231/
Rent salg er foretrukket.
Selges helst f2f i Bergen, men kan sendes mot forskuddsbetaling eller Finns betalingsgaranti. Skal til Trondheim i feb og stavanger i mars.
Jeg blir utenlands en liten uke så kan ta litt tid før jeg får svart på meldinger.
Klokken er helt usannsynlig nydelig, bærer godt på armen med sine 41mm. Selv om designet er ganske normalt med svart skive/stålkasse så gjør den helt overlegene finnishen at denne klokken likevel skiller seg ut.
Nypris: litt over 16k hos AD.
Pris er satt til 7500. Skambud og bytteforslag sendes på pm.
Mvh
Tom
Har en skjønnhet for salg. Sommerplanene og inntektene klarte ikke helt å bli enige med hverandre så må dessverre flippe denne nydelige klokken videre.
Klokken er fra 2012 og har akkurat vært innom på service.
Følgende følger med klokken:
*Kopi av den originale kjøpskvitteringen
*Kvittering på service fra oktober 2013
*Sort Tag Heuer service boks med tilhørende
*Kvittering på at klokken er fortollet inn til Norge
*Et ekstra ledd til lenken
Siden klokken såvidt har vært innom huset tar jeg meg friheten til å vise til forrige eiers annonse.
http://www.tidssonen.no/forum/klokk...-5-wap2010-akkurat-justert-trykktestet-20231/
Rent salg er foretrukket.
Selges helst f2f i Bergen, men kan sendes mot forskuddsbetaling eller Finns betalingsgaranti. Skal til Trondheim i feb og stavanger i mars.
Jeg blir utenlands en liten uke så kan ta litt tid før jeg får svart på meldinger.
Klokken er helt usannsynlig nydelig, bærer godt på armen med sine 41mm. Selv om designet er ganske normalt med svart skive/stålkasse så gjør den helt overlegene finnishen at denne klokken likevel skiller seg ut.
Nypris: litt over 16k hos AD.
Pris er satt til 7500. Skambud og bytteforslag sendes på pm.
Mvh
Tom
Redigert: