Solgt TAG HEUER CARRERA - Automatic Chronograph

Medlem
16. feb. 2020
Sted
Vestland
Særdeles velholdt og pent brukt Tag Heuer Carrera selges til under halv pris!

Nypris
: kr 52.050,00
Årsmodell: 2020 (Lervik Ur)
Referansenummer: CV201AR.BA0715

Carrera Calibre 16 er en sportsklokke med automatisk urverk. Uret er 41mm bredt, tåler vann inntil 10 bar (100m) og kommer på en behagelig stållenke, noe som gjør dette til en svært allsidig og attraktiv klokke fra Tag Heuer.

Det er vanskelig å få frem på bilder hvor fine farger som er på skiven, så her vil kjøper sannsynligvis bli positivt overrasket. Kronografen nullstiller seg perfekt og klokken holder tiden svært godt.

Dette uret er svært pent brukt og tilnærmet helt strøken. Se dagsferske bilder for beskrivelse. Klokken kommer helt komplett med alt av bokser, papirer, ekstra ledd og garantikort fra norsk forhandler.

Jeg har fullt av gode referanser både på Finn.no (31 stk 5*) og på Klokkeriet, så hos meg handler du helt trygt. Send meg en melding v/interesse. Hvis du bor i Bergen eller i nærheten kan du gjerne prøve klokken før ev. kjøp. Penger skal uten unntak være på konto før overlevering/sending. Kan sendes på kjøpers regning og ansvar over hele Norge.

Bytte kan være aktuelt både opp og ned. Kom gjerne med forslag. Fortrinnsvis ur fra Omega, Rolex, Tudor, Tag Heuer, Breitling eller tilsvarende.

Lenke til klokken på Tagheuer.com

Video fra Hodinkee
"With 2018 marking the 55th anniversary of the Carrera, TAG Heuer has announced the new Carrera Calibre 16 Chronograph, a..."

SOLGT

IMG_6991.jpg

IMG_7014.jpg

IMG_7013.jpg

IMG_7011.jpg

IMG_7010.jpg

IMG_7019.jpg

IMG_6992.jpg

Redigert: