Solgt Tag Heuer Carrera Calibre 16 Day Date CV2A10.BA0796

Medlem
6. feb. 2014
Sted
Oslo
*SOLGT for 12500,-*

Flippefoten er svært urolig om dagen, og da denne får ufortjent lite armtid, ønsker jeg å selge - eller bytte den i noe annet gøy.

Kjøpt i høst av en good guy her inne, og jeg tror den har vært innom minst en annen før det igjen. Klokken er fra feb. 2010, og har ukjent servicehistorikk. Klokken har mistet ca 1.35 sek på ca 15 dager, så den holder tiden bra. Har stått i winder, så har ikke sjekket gangreserven.

Klokken bærer preg av normalt bruk, og har noen bruksmerker. I tillegg til hairlines, er det et lite hakk på venstre siden av kassen, og noen få små som jeg kjenner med neglen, men som er svært lite synlig. I tillegg er det noen riper på undersiden, samt en svak ripe i glasset. Jeg vil tro at en polering vil fjerne det meste. Den svarte folieringen på kronen har visstnok også falt av.

Kommer komplett med inner og ytterboks - samt sertifikat fra amerikansk AD. Boksen er litt slitt i kantene. Legger også med en svart Hirsch karbonreim med rød søm, som kler klokka utrolig bra!

Link til tidligere annonse: http://www.tidssonen.no/forum/klokker-9/tag-heuer-carrera-calibre-16-day-date-cv2a10-ba0796-25627/

FullSizeRender-2_zps199e60af.jpg

Setter verdien på Tagen til ca 14k Om du har en Zenith El Primero 36'000 vph tricolor - så er dette av stor interesse - ellers er Rolex, Panerai og Omega (9300/8500, Speedy) også av interesse :mrgreen: Kom gjerne med andre forslag, men helst ikke noe mindre enn 40 mm. Kan legge inntil ca 26k i mellom.

Klokken befinner seg i Bergen, og kan sendes for kjøpers regning og risiko - mot forskuddsbetaling. Kontakt på PM.

Redigert: