Solgt Tag Heuer Carrera calibre 16, nyservet

Medlem
8. mars 2014
Sted
Molde
Noe jeg håpte skulle bli langvarig, ble dessverre et svært kortvarig forhold for meg. Lufter denne i håp om at noen andre kan gi den rotor-actionen den fortjener utenom winderen.

Som overskriften sier, selger jeg en Tag Heuer Carrera calibre 16 som kommer rett fra service. Rett fra service vil si 20.08.2015, kvittering på 9.000 kr følger med. Det ble byttet skinnreim på denne i fjor, som forrige selger sa kostet 3.000 kr.

Diameter 41mm, som nok er sweet spot for de fleste. Resten finner dere her:
http://us.tagheuer.com/en/luxury-wa...matic-chronograph-41mm-black-leather-bracelet

Kommer dessverre ikke i original boks med papirer, men den kommer i en mye penere boks som tilhører en Grand Carrera.

MXscIsd.jpg

kgiXaUC.jpg

BAeAkri.jpg
nipGLV1.jpg
qXNpe0z.jpg
xDIQY86.jpg

Med tanke på at det nylig gikk en av samme modell for 18k her på sonen, prøver jeg meg på samme pris. edit: prøver meg på 17.000 kr.

Åpen for bud og bytteforslag i alle retninger. Spesielt interessert i Omega SMP (siste versjon), Rolex, Breitling Transocean.

Redigert:
Ny prisantydning: 17.000,-

Fortsatt åpen for bud og bytteforslag i alle retninger. Fikk nylig et bytteforslag med en pocket bike + mellomlegg for denne. Ikke la meg ende opp med en tøyse-motorsykkel.

• Liker
Reaksjoner: mikkelfive