TAG Heuer Carrera Calibre 1887 forsinkelse

Medlem
29. nov. 2015
Sted
Bergen
Hei
Jeg har en Tag Heuer Carrera Calibre 1887 og lurer litt på hva som er normal forsinkelse over tid?

jeg bruker klokken hver dag, hele dagen og tar den av om natten. Nå stilte jeg den sist for 6 dager siden og den går nå allerede 2 minutter for sent. Er dette normalt?

Jeg er ganske sikker på at Tissot klokken jeg brukte tidligere var mye mer stabil enn det.

Om klokken er tilnærmet ny er det ikke innafor. Om den er noen år trenger den kanskje service. En automatisk klokke må ha service ca. hvert 5 år for å holde tiden så godt som mulig.

Om klokken er tilnærmet ny er det ikke innafor. Om den er noen år trenger den kanskje service. En automatisk klokke må ha service ca. hvert 5 år for å holde tiden så godt som mulig.

Klokken er under 2 år, så da får jeg levere den inn for service.

Om du har kjøpt den ny hos autorisert forhandler selv ville jeg gått til dem og forklart problemet. Kanskje er det bare en justering av urverket som trengs, kanskje må noe mer gjøres.

Om du har kjøpt den ny hos autorisert forhandler selv ville jeg gått til dem og forklart problemet. Kanskje er det bare en justering av urverket som trengs, kanskje må noe mer gjøres.
Har kjøpt den via finn.no av person som fikk gode tilbakemeldinger her inne.

Var likevel innom forhandler idag og de mente det bare var en liten justering fra urmaker som skulle til. Han var dessverre på ferie for øyeblikket, men da er det forhåpentligvis en enkel justering når han er tilbake :)