Solgt Tag Heuer Carrera calibre16 Monaco Grand Prix LE (2966/4000)

Medlem
20. feb. 2008
SOLGT.
Legger ut denne klokka for salg da den desverre ikke blir brukt noe særlig. Dette skyldes at den ikke passer så godt på mitt håndledd og jeg ender derfor ofte opp med en annen klokke på armen. Dette er versjonen med gråaktig/antirasithe skive og fargespillet er veldig flott.

Klokka er kjøpt i Karibien i februar 2014 og er brukt i rotasjon med andre klokker.

Desverre ble ryggsekken med boksen ( der det lå en en annen klokke) stjålet i Miami, men jeg har fått tilsendt nytt garantibevis og kvittering. Og godt var det, for jeg hadde ganske tidlig et problem med AR coatinga på klokka. Så snart jeg fikk garantibeviset reklamerte jeg og Nortime skiftet til nytt glass på garantien og alt er tilfredsstillende nå. Klokka er fortsatt under garanti.

Boksen stammer fra et annet TH kjøp. De er like etter hva jeg kan erindre, men det tør jeg ikke si sikkert.

For mer info:
Review: TAG Heuer Carrera Monaco Grand Prix - Gear Patrol

Har ikke sett denne klokka til salgs i Norge, men etter mine beregninger skulle denne vært priset til 39500/42500.
Ingen på Chrono til under 30k. Usikker på hvilken pris jeg skal sette, men håper 25k er fair.

image_zps215d36b2.jpg

image_zpsc99f6f5e.jpg

image_zps91cb1236.jpg

image_zpseafb1c28.jpg

image_zps17ae6579.jpg

image_zpsf6356680.jpg

image_zps50ce485a.jpg

image_zpsd6eb57fe.jpg

På lenke. Stjålet fra nettet. Har lenka også. kjøpt på Bjerke i april/mai for 4200 om interesse.
image_zps48ce8ec3.jpg

Hentet fra nett.

Redigert: