Uret var blant mine første daily beaters for (4-5) år siden nå må den finne nytt hjem da jeg har nå kjøpt meg day-date carrera som daily beater og i det siste har denne ikke fått noe armtid. Kommer med ekstra lenker og Tag boks men garantikort finner jeg dessverre ikke, uansett så er denne ikke lenger i garanti så det har vel nesten ingenting å si, uret er priset til gibort pris så første man til mølla ved rent salg KUN 5.900,- (et absolutt kupp) og ferdig prutet.
Kan ta en daily beater i innbytte gjerne med litt mellomlegg men ingen dyre ur denne gangen da klokkekonto mi er ganske tom etter kjøp av AP ROO og IWC 7-days Mellomlegg blir vi sikkert enige om men vi må nok sette en høyere verdi enn den ekstra lave 5.900 ved innbytte.
Kan ta en daily beater i innbytte gjerne med litt mellomlegg men ingen dyre ur denne gangen da klokkekonto mi er ganske tom etter kjøp av AP ROO og IWC 7-days Mellomlegg blir vi sikkert enige om men vi må nok sette en høyere verdi enn den ekstra lave 5.900 ved innbytte.
Redigert: