For salg eller bytte har jeg en meget spesiell Tag Heuer Monaco i 18K gull. Klokken kom meg i hende etter en byttehandel med GG her på sonen, men da gult gull ikke helt er min greie sendes denne videre.
Ur
Tag Heuer Monaco YG
Ref: CW5140
Størrelse: 38 x 38 mm (bærer større grunnet formen)
Vekt: 140 gram (head only)
Urverk: Caliber 17 (ETA 2894-2, modulbasert)
Skive: Hvit/sølv (sunburst)
Tilbehør
Klokken er i meget godt stand, med unntak av en ding i kanten av plexi'en kl 7, er den tilnærmet strøken.
Generell tilstand på klokke og rem tyder på at den har vært meget sparsommelig brukt. Kronografen er presis og resetter som den skal. Klokken har nylig vært til justering hos Urmaker Christensen, da den sinket 15 sekunder i døgnet. I tillegg til justering ble pakning byttet, krone smurt opp og klokken trykktestet. Målinger bekrefter forøvrig fin gange og at klokken ikke har servicebehov.
Pris
53' ved rent salg. NY PRIS 51'
Bytte
Jeg er åpen for det meste, men ønsker primært å bytte i samme prisklasse.
Oppgjør
F2F i Oslo/Lillestrøm-området, evt forhåndsbetaling og EON.
Referanser
Har flere GG referanser og jeg ønsker å fortsette med det.
Bilder
Takk for titten!
Ur
Tag Heuer Monaco YG
Ref: CW5140
Størrelse: 38 x 38 mm (bærer større grunnet formen)
Vekt: 140 gram (head only)
Urverk: Caliber 17 (ETA 2894-2, modulbasert)
Skive: Hvit/sølv (sunburst)
Tilbehør
- 'Certified pre-owned warranty card' fra Tourneau
- Kjøpskvittering fra Tourneau datert 19.09.07
- Meget komfortabel Tag Heuer crocorem med pin buckle i gull
- Inner- og ytterboks
Klokken er i meget godt stand, med unntak av en ding i kanten av plexi'en kl 7, er den tilnærmet strøken.
Generell tilstand på klokke og rem tyder på at den har vært meget sparsommelig brukt. Kronografen er presis og resetter som den skal. Klokken har nylig vært til justering hos Urmaker Christensen, da den sinket 15 sekunder i døgnet. I tillegg til justering ble pakning byttet, krone smurt opp og klokken trykktestet. Målinger bekrefter forøvrig fin gange og at klokken ikke har servicebehov.
Pris
53' ved rent salg. NY PRIS 51'
Bytte
Jeg er åpen for det meste, men ønsker primært å bytte i samme prisklasse.
Oppgjør
F2F i Oslo/Lillestrøm-området, evt forhåndsbetaling og EON.
Referanser
Har flere GG referanser og jeg ønsker å fortsette med det.
Bilder
Takk for titten!
Redigert: