- Medlem
- 30. nov. 2012
Jeg har en nyservet Tag Heuer Twin Time calibre 7 fra 2007 som jeg ønsker å selge. Klokken har GMT funksjon (viser to tidssoner), der den ekstra timeviseren bruker 24 timer på å gå rundt. Disse timene kan man se merket av med tallene 2 til 24 ytterst på bezelen. Klokken ser flott ut og har knapt bruksspor etter 6 års bruk. Den var inne til service i August (hos en lokal urmaker på ferie).
Klokke kommer på en ny lær reim av "rally typen" (brukt en måned) og den har en Tag Heuer foldespenne påmontert. Det følger med ytter og inner boks, stemplet garantikort og manual.
Pr i dag så gå klokken ca 10 sekunder for sent pr døgn, men jeg har ikke hatt den til justering etter service.
Teknisk data om klokken:
Type:Herreklokke, Racing modell
Diameter:Ø 39 mm
Tykkelse:12 mm
Urkasseolert stål
Bakside urkasse:Ripebeskyttet safirglass
Urskive:Sort med selvlysende indeksmarkeringer, selvlysende visere
Spenne:Foldespenne i stål
Glass:Ripebeskyttet safirglass
Bezel (ring):Stål, polert
Urverkstype:Automatiskt, selvtrekkende
Sekundvisere:Sklir jevnt
Urverk:TAG Heuer Calibre 7 (basverk ETA 2893-A2) med 21 juveler, 28800 vph
Driftsreserve:46 timer
Type av datoato
Vannbeskyttelse:50 meter
Funksjoner:GMT
Jeg møtes gjerne for en personlig handler på østsiden av Oslofjorden, klokken kan også sendes, men den sendes ikke i oppkrav. Dersom du ønsker større bildefiler en de som ligger tilgjengelig her, så kan jeg sende det over pr e-post.
Ta kontakt (på Telefon 90 59 10 74) for en hyggelig klokkeprat om det er noen spørsmål.
TS pris 9900 kr.
Klokke kommer på en ny lær reim av "rally typen" (brukt en måned) og den har en Tag Heuer foldespenne påmontert. Det følger med ytter og inner boks, stemplet garantikort og manual.
Pr i dag så gå klokken ca 10 sekunder for sent pr døgn, men jeg har ikke hatt den til justering etter service.
Teknisk data om klokken:
Type:Herreklokke, Racing modell
Diameter:Ø 39 mm
Tykkelse:12 mm
Urkasseolert stål
Bakside urkasse:Ripebeskyttet safirglass
Urskive:Sort med selvlysende indeksmarkeringer, selvlysende visere
Spenne:Foldespenne i stål
Glass:Ripebeskyttet safirglass
Bezel (ring):Stål, polert
Urverkstype:Automatiskt, selvtrekkende
Sekundvisere:Sklir jevnt
Urverk:TAG Heuer Calibre 7 (basverk ETA 2893-A2) med 21 juveler, 28800 vph
Driftsreserve:46 timer
Type av datoato
Vannbeskyttelse:50 meter
Funksjoner:GMT
Jeg møtes gjerne for en personlig handler på østsiden av Oslofjorden, klokken kan også sendes, men den sendes ikke i oppkrav. Dersom du ønsker større bildefiler en de som ligger tilgjengelig her, så kan jeg sende det over pr e-post.
Ta kontakt (på Telefon 90 59 10 74) for en hyggelig klokkeprat om det er noen spørsmål.
TS pris 9900 kr.
Redigert: