Tag Heuer

Medlem
30. april 2012
Innlegg
132
Sted
Trondheim
Hei!
Dette er mitt første innlegg her inne siden interessen for klokker er nyoppdaget :)

For en liten stund gikk jeg til innkjøp av denne:
tag.jpg


Det var etter dette innkjøpet jeg fikk litt interesse for klokker, og har lest mye inne på forumet her etter det.

Men jeg kan ikke finne mye om TagHauer-ur. Hva synes folk om dette merket?

Har jeg kjøpt noe jeg ikke burde kjøpt?
 
(Tag)Heuer er en annerkjent produsent av gode ur, de har klart å lage ur som tiltaler mannen på gatan som er litt motebevisste og følger med.
Kanskje er det det at det tiltaler massene som gjør at "eliten" her ikke synes det er like spennende.
Men dette går som synsing og gjetting.
Jeg kan selv sette veldig pris på en flott Aquaracer eller en Tissot Seastar (et merke litt i samme gata men billigere)

Så nok om det, søk gjerne på forumet så finner du en del.

Og grattis med ur og inn hit!

To merker som er inne i varmen her
Omega og Rolex har uten, store, forandringer kjørt sine produktlinjer Seamaster og Submariner i 50+ år og laget en myte rundt dem med markedsføring og ambassadører
 
Gratulerer med flott klokke, og velkommen til TS!

TAG Heuer er et populært merke - også blant erfarne entusiaster. Spesielt de klassiske modellene som Monaco, Autavia, Monza er verdt å sjekke ut for å få et bedre overblikk over merkets historie.
 
Ps. Skulle gjerne likt å se video av tidtakeren der 'in action'

Mener du at jeg skal lage en? :)

Missforstå meg rett, er strålende fornøyd med uret! Syns det er fint og lekkert med artig stoppeklokkefunksjon.

Er denne tidtakerfunksjonen litt unik for denne modellen?
 
Gratulerer med meget flott klokke, jeg har ikke sansen for SEL men den nye Aquaraceren er veldig kul.

Velkommen til forumet!
 
Lenken er nok meget behagelig, ser hvertfall slik ut, men for meg ser det litt for mye ut som er armbånd. Dessverre.

Da er du på linje med min kone:p. SEL som i Sports eleganse. I mitt hode er det som en Seamaster i bruksområde. Bare litt mer pyntelig. Den matte grå utgaven er et funn. Ja om man ikke syntes det ser ut som et armbånd da:cool:
 
Sånne videoer er artige! Dessuten er du med på å utøke interwebsenes referansemateriale, for ofte er slike ting umulige å finne ut av hvordan fungerer før man ser det demonstrert.

Er det norges mest undertrykkede trønderdialekt nedi der et sted?

Jeg har alltid hatt sansen for Tag Heuer, de siste årene særlig denne:

1018884_fpx.tif
 
Sånne videoer er artige! Dessuten er du med på å utøke interwebsenes referansemateriale, for ofte er slike ting umulige å finne ut av hvordan fungerer før man ser det demonstrert.

Er det norges mest undertrykkede trønderdialekt nedi der et sted?

Jeg har alltid hatt sansen for Tag Heuer, de siste årene særlig denne:

1018884_fpx.tif

Haha.. Kommer egentlig fra østlandet, men har bodd i tr.heim for lenge. Prøver så hardt jeg kan og ikke implementere trønderdialekta :p

Jeg så på noen carrera-modeller jeg og men falt for aquaracer'n :)
 
Trønder eller ikke ... pedagogisk så det holdt i hvert fall :)
Hadde aldri gjettet meg til at det skjulte seg datovisning i det 3 - 0,
ei heller at den kaster viserne hulter i bulter i det stoppeklokke/vanlige klokke switches.

Da har vi lært nok en ting eller to idag, endelig godt det!!

Takk og bukk.