Takk for dansen, Omega

Medlem
14. mai 2012
Sted
Asker
Etter et kort og enkelt Panerai-liv er det jo fristende å prøve med litt utroskap. Omega Planet Ocean burde være kurant og omsettelig vare, i det økonimherjede Italia er forhandlerne ivrige etter å selge, og en Big Size PO satt der plutselig på armen. Den første natten i mørket og uten briller var litt forvirrende, time- og minuttviserne var omtrent like dominerende. Det måtte en annen klokke til for å finne ut om den var ti over fire eller ti på halv tre. Modellen het 2200 5100, klokka var nok en overligger og fantes ikke lenger på hjemmesidene til Omega, den var nå døpt om til 2900 51 82. Det finnes kanskje en grunn til det som feinschmeckerne kjenner. Den fete, dominerende og unyttige Bezel er det vel bare noen få som skjønner vitsen med, og enda færre som bruker. Selv har jeg forstått at det er best å ta av seg klokka ved mine (relativt sjeldne) dykk under 900 meter
Etter et døgn på armen bar det rett tilbake i boksen med den lovpriste PO'en. Der ligger den, og er mottakelig for bud.
Eieren synes det er godt å være hjemme igjen.

Once you go Radiomir Black - you never go Back?

Buden kommer sikkert hagglende bare et bilde eller to dukker opp, eller er det annonse i K&S på vei opp? ;)

Godt å se noen som går mot strømmen :)

Setter pris på den brutale ærligheten.

Jeg må jo ærlig si som fornøyd PO eier at jeg ikke kjenner meg igjen i noe av det du skriver. Det er jo en fin, feit og deilig bezel. Lumen er jo krystallklar, og jeg har aldri forvekslet minutt- og timeviserene (men nå bruker jeg ikke briller heller da, kanskje det er der problemet ligger?:))
Men det er vel sånn at noen liker dattera og noen mora, mens noen få liker, eh, ingen av dem (evt. den litt småtykke fetteren fra Italia) :)