Takk!

Medlem
28. jan. 2008
Sted
.
Vil gjerne takke alle Paneristis som var med på GTG i går.
Fantastisk artig utrolig morsomt og en helt herlig gjeng med gærninger! :) :) :)

Frik

En stor takk til deg Frik for god mat og godt drikke. Det var veldig hyggelig! :mrgreen:

Gleder meg til å se bildene.

Stor takk til deg Frik!! :D

Jeg hadde det kjempetrivelig. Tia fløy, og det var rart man visste hvor sent det ble med så mange klokker i omløp :D
Det var flott initiativ. Og en honnør til Brio, for de flotte overaskelsene!
Vil også takke alle Paneristier som var der for en alle tiders kveld! :)

Jeg fikk desverre ikke vært der grunner jobb reise, men sleng gjerne ut flere bilder.. og hva jeg gikk glipp av :cry:

Førsteklasses vertskap, utrolige overraskelser og en flott gjeng !
Takk for en veldig hyggelig kveld, og ikke minst for måten en nykommer ble tatt imot på.
Jeg ser allerede fram til neste GTG.

Takk for gjestfrihet, god mat og et hyggelig møte med Paneristi, nye som gamle! :)

En fantastisk kveld, herlig avslappende, nydelig mat og flotte gaver!
Stort av Frik og invitere oss til sin flotte leilighet og hyggelig at Brio delte ut morsomme saker!

Jeg har endel bilder som jeg skal få lagt ut innen kort, har dere noen formening om jeg skal starte en ny tråd eller om jeg bør fortsette i denne?

Mvh

Fredag skrev:
En fantastisk kveld, herlig avslappende, nydelig mat og flotte gaver!
Stort av Frik og invitere oss til sin flotte leilighet og hyggelig at Brio delte ut morsomme saker!

Jeg har endel bilder som jeg skal få lagt ut innen kort, har dere noen formening om jeg skal starte en ny tråd eller om jeg bør fortsette i denne?

Mvh

Takk for sist !
Greit om de legges ut under "Officine Panerai", da det jo finnes bilder fra andre GTG'er der.....