Som ivrig klokkenerd er det ofte at man ender opp i litt pinlige situasjoner/ posisjoner der man prøver å få til et godt klokkebilde. Min bedre halvdel synes at det er spesielt festlig å dokumentere dette, og distribuere det til venner og kjente til stor begeistring for undertegnede. Jeg kom tilfeldigvis over en tråd på klocksnack som inspirerte til å opprette denne tråden her på TS.
Dette er altså en støttegruppe/tråd på forumet der vi kan dele erfaringer, og berolige hverandre om at vi ikke ser sååå dumme ut som enkelte kanskje vil påstå. La oss normalisere dette! -Eventuelt kan vi bare le vilt og hemningsløst av hverandre, og av hvor dumme vi ser ut.
Det er vel bare rett og rimelig at jeg begynner, så regner jeg med at det vil inspirere andre til å "stå frem". De fleste paparazzibildene ender opp på Snapchat, men jeg iallefall har klart å få fatt i et par bilder.
Klokkebildet:
Bak kulissene:
Klokkebilde:
Bak kulissene:
Dette er altså en støttegruppe/tråd på forumet der vi kan dele erfaringer, og berolige hverandre om at vi ikke ser sååå dumme ut som enkelte kanskje vil påstå. La oss normalisere dette! -Eventuelt kan vi bare le vilt og hemningsløst av hverandre, og av hvor dumme vi ser ut.
Det er vel bare rett og rimelig at jeg begynner, så regner jeg med at det vil inspirere andre til å "stå frem". De fleste paparazzibildene ender opp på Snapchat, men jeg iallefall har klart å få fatt i et par bilder.
Klokkebildet:
Bak kulissene:
Klokkebilde:
Bak kulissene:
Redigert: