Tease tease...

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Sted
Bærum
Har endelig funnet en arena hvor jeg fortsatt kan kalles en tease....... Hjemme ler bare fruen når jeg forsøker............

Drar avgårde til klokkemekka nr 1 nå i dag, alene og i ren rekreasjon..... London. MEN, tollerne kan bare la vaselinboksen stå urørt. Gjorde nemlig et kjøp sent i går kveld her hjemme...... Usett, og får heller ikke føle, ta på, se - før tidligst onsdag! Vondt er det. OG smerten må deles...... Unbox kommer :)

Gåte (ganske vanskelig gitt) Hvilket merke har jeg skaffet meg nå da tro......................

Ettersom denne posten kom under "Omega" så antar jeg at det er en Omega? ;)

Snakker vi Planet Ocean?

Som jeg elsker slike leker......

Selvfølgelig bare tøv å holde på slik men jeg klarer bare ikke å la være....... Regner ikke med at så mange gidder å svare på dette da det egentlig ikke er lagt opp til noe gjettelek, mer bare et barnslig uttrykk for en glede jeg føler av å snart skulle eie noe nytt (gammelt, men ikke vintage). Kan alikevel si det slik at Minuteman er hakket nærmere i sin gjetting her, men bare bittetlitt. Da jeg har bestemt meg for å spisse samlingen mot vintage klokker og samtidig har kvittet meg med såkalte beatere så måtte jeg jo ha en som både er nettopp beater og samtidig gir meg selvtillit nok til å krysse dørkarmen hjemme. Lurte lenge på en ny rolex med safir og det hele, men som det har blitt påpekt her, poster jo i Omega tråden. Jeg skal på klokkesafari i Bondstreet i morgen, men vet allerede at mitt neste ur ligger hjemme og venter på meg. Er det ikke rart, noen legger ut noe på finn og så viser det seg at det er en gammel og god kjenning hvilket gjør at varen bare kan bestilles usett. NB! Nå har jeg faktisk gitt et lite hint. De av dere som saumfarer finn og samtidig ser at noe som har vært til salgs plutselig er borte, kan faktisk knekke denne og gjette helt riktig. Da skal jeg faktisk avsløre det, selv om det koster meg en helt ny unboxing-tråd (som selvfølgelig kommer uansett, men da med et lite forvarsel).