Terroristklokke

Altså, i tillegg til noen-og-sytti jomfruer som venter, så får de en slik flott Citizen?

Det må være enkelt å rekruttere terrorister med slike lokkemidler. Jeg hadde klart meg uten jomfruene om jeg bare fikk uret.

1303730903431_539.jpg

Og hva er det vi ser her da?

Klassisk klokke som bæres av storheter som Osama Bin Laden og min far. Tror nesten jeg må bestille meg en selv.

Edit: Registrerer også at Bin Laden bærer klokka på høyre hånd. Så slutt med det, ellers vinner terroristene.

Klassisk klokke som bæres av storheter som Osama Bin Laden og min far. Tror nesten jeg må bestille meg en selv.

Edit: Registrerer også at Bin Laden bærer klokka på høyre hånd. Så slutt med det, ellers vinner terroristene.

15 dollar ink. frakt! Hva venter du på?

På de to timene mellom min post og ditt svar har jeg både bestilt og betalt. Skal IKKE bæres neste gang jeg flyr til USA.

Nei, det er kanskje ikke like kult å tilbringe utvekslingssemesteret sitt på Guantanamo.

Så måtte jeg altså krype til korset og registrere meg på bukta til slutt. Og alt dette for ei klokke til 70 kroner...

Fare for terror i Valdres til sommeren - dere er herved advart :grin:

Er det klokka til denne karen her?:mrgreen:

[video=youtube;fB0JdVzMTIY]http://www.youtube.com/watch?v=fB0JdVzMTIY&feature=related[/video]