Thailand - limited edition Seiko

Medlem
4. aug. 2011
Sted
Kristiansand
Er det noen som vet om det er noen som helst mulighet for å kjøpe disse via nettbutikk eller lignende??

1368770636-Photo.jpg

418911_540851892604774_2123585223_n.jpg

Likte veldig godt den grønne "exploreren". Den perfekte sykkelklokke! :)

Vet ikke om det er riktig vei å gå, men jeg kontaktet Seiyajapan og Creationwatches for å høre om de har noen mulighet for å få tak i disse klokkene.

Seiya har en sort og blå utgave av den Alpinist lignende på første bildet så det kan være en grei plass og høre :)

Fikk svar på mailen fra Seiya i dag. De lurte på modellnummer eller bilde, så skulle de se om de kunne få tak i en av klokkene :)

UPDATE:

fikk svar

Hello **********

Thank you for your information.

Unfortunately those watches are not available in Japan.
But I don't know Seiko released those watches outside Japan

Thank you very much again,

Seiya

Redigert:
Fikk svar på mailen fra Seiya i dag. De lurte på modellnummer eller bilde, så skulle de se om de kunne få tak i en av klokkene :)

UPDATE:

fikk svar

Hello **********

Unfortunately those watches are not available in Japan.
But I don't know Seiko released those watches outside Japan

Thank you very much again,

Seiya

SSA099 heter den grønne Exploreren

Takk for alt detektiv arbeid :D

Da er det vel slik at le modeller for thailand bare er til salgs i thailand. Prøvde noen av de linkene som ErikR kom med. Måtte bruke google translate, men fant ikke ut av noenn som tok bestilling på nett. Da er det vel bare å vente til de dukker opp på bukta, forhåpentligvis ikke så overpriset som de blå, røde og hvite monstrene.

Likte veldig godt den grønne "exploreren". Den perfekte sykkelklokke! :)

Vet ikke om det er riktig vei å gå, men jeg kontaktet Seiyajapan og Creationwatches for å høre om de har noen mulighet for å få tak i disse klokkene.
Ville styrt unna Creationwatches. Har svært dårlig erfaring med dem, og det er flere de tiulsynelatende har sendt ut "B-vare" Seiko STargate til med fullt overlegg, om man skal dømme etter hvor lite glad de var for å få dem i retur. Enten svindler de folk med vilje, eller så er i beste fall påstanden om at de sjekker klokkene før de sender dem ren løgn.

Ville styrt unna Creationwatches. Har svært dårlig erfaring med dem, og det er flere de tiulsynelatende har sendt ut "B-vare" Seiko STargate til med fullt overlegg, om man skal dømme etter hvor lite glad de var for å få dem i retur. Enten svindler de folk med vilje, eller så er i beste fall påstanden om at de sjekker klokkene før de sender dem ren løgn.

har handlet 3 klokker fra Creation selv, og jeg har aldri vært borte i noe problem. Har også tilgode å høre noe negativt om de.

Hvor mange ganger har du hatt behov for retur? De fleste nettbutikker klarer fint både å ta betalt og å sende varen man har betalt til. Det i seg selv er liksom ikke så veldig imponerende. :p

har handlet 3 klokker fra Creation selv, og jeg har aldri vært borte i noe problem. Har også tilgode å høre noe negativt om de.

Har handlet fra Creationwatches selv ved flere anledninger uten problemer.
Har dog en mindre positiv opplevelse med dem da jeg skulle sende inn en klokke som jeg hadde kjøpt brukt. Klokken var i første omgang blitt kjøpt fra creationwatches, men etter en liten rundtur hos forskjellige medlemmer på TS manglet jeg selvfølgelig kvittering, men hadde et Seikohefte med Creations stempel og garanti i. Kundesenteret til CW viste seg å være helt opphengt i dette ordrenummeret som jeg manglet, og det måtte maaaange mail til frem og tilbake, samt diverse eskaleringer før jeg fikk lov til å sende inn klokken under garantien. Hele saken endte bra (selv om posten Norge selvfølgelig tar blodpris for å sende en liten eske til Singapore), men må si jeg er ganske overrasket over hvor dumme en del av de på kundeservice der er (spurte om det f..... ordrenummeret sikkert 10 ganger, selv om det allerede sto flere steder i mailen at jeg ikke hadde det).

Jeg er i Thailand nå, og er ganske sikker på at det var den grønne nederste klokken du har lagt ut bilde til som jeg så på i går. Den ser veldig fin ut. Om du vil kan jeg sjekke pris.