Thank god for driver extension

Medlem
10. aug. 2014
Sted
Sandnes
OK vinteren er her og jeg har slitt med et jævlig dilemma:confused::confused:. Går i t-skjorte hele sommerhalvåret for å vise frem rollien - lettin the rollie do the talkin if ya know what im sayin broooo:cool::cool:. Jævlig kald strategi om vinteren - helt til jeg kom på hvorfor gutta i sveits har det dem kaller driver ekstension:rolleyes::rolleyes:. Ikke vanskelig å skjønne det når man tenker seg litt om, blir fort kalt å sitte med rollien ut vinduet i all slags vær hele året. Jeg heiv på vinterjakken og sjekket det ut. Ready for the winter bitches:cool::cool:

IMG_0495.JPG

So long fuckaroooonies:mrgreen:

Godt å se at noen driter i Statoils nedbemanning-sparepåaltmulig-kampanje ved å vise dem Rolexen og ikke fingeren :)

Jeg lo! Hvis noen greier å bli fornærmet av dette er det hvertfall ikke trådstarter sin skyld.

Jeg vil gå så langt som å si at dette er stor kunst. Men du får et lite trekk for at du ikke også har lagt gullkjedet utenpå jakken, alle vet da at de virkelig spa skløttene kun faller for kombinasjonen Rolex + Fett gullkjede (+ volvo 240 + wunderbaumsamling)

Jeg vil gå så langt som å si at dette er stor kunst. Men du får et lite trekk for at du ikke også har lagt gullkjedet utenpå jakken, alle vet da at de virkelig spa skløttene kun faller for kombinasjonen Rolex + Fett gullkjede (+ volvo 240 + wunderbaumsamling)

Og da er det en fordel at klokken tåler litt fukt! hoho

Stemmer i med "helt innafor dette her ja!";) og ser ikke heeelt hvordan man kan bli støtt av dette, men men

IMG_0495.JPG

Selvironi man må ha også: Bare usikker folk nekter seg selvironi;)

Men jeg har nok sett dette tryne på noen plass...:mrgreen:

Takk for oppklaring. Jeg har kjørt hardt på de første elementene, uten at ungjentene på treningssenteret har virket særlig imponerte, snarere tvert imot etter besøksforbudene å dømme. Men så er det altså kjøretøyet som har vært feil. Nå selger jeg gamliskjerren og kjøper en spenstig 240 istedet, så tenker jeg det blir varmgang i vaffelen.

[URL=http://s597.photobucket.com/user/ottoboxer/media/P4150052.jpg.html][/URL]