The døll side...

Greg

Støttemedlem
Medlem
21. feb. 2008
Sted
Bærum
Rask oppsummering: En uke i tyrkia, omgitt av fakesjapper. Gud hjelpe som de pusher denne driten. Midt iblant disse, ligger det noen skarve ADs... "Its original Sir..."... Ble uansett gira på noe nytt. Bestilling har gått til norsk forhandler. Kunne desverre ikke levere før slutten av oktober. Derfor ble det handel. Vi snakker om the dark side. Nylig ble the light side lansert. Vel, dette er the døll side... men jeg likern, og tror den blir en liten stund...

Spontankjøp i går...

Bilder tatt i dag, rett etter hjemkomst, da dette strengt tatt er en jukseunboksing har jeg tatt med et par bilder fra hotellet i dag tidlig, rett før vi reiste.

Et lite trekk av vannpipen, en slurk av XO, and here we go... Er som vanlig crappy bilder... En stilig detalj er lume i bezel, fra 0 - 20 minutter, men kamera nekter å lystre når det er bekmørt. Klokken er for de som ikke har skjønt det, en Certina DS Action Automatic, og er sannsynligvis mye bang for the bucks. Er 200 meter WR. Ca 41.5mm i dm, en håpløs bredde på 21mm på lenken. Ingen mikrojustering, men diverextenction.

PA062649.jpg

PA062650.jpg

PA062651.jpg

PA062652.jpg

PA062653.jpg

PA062654.jpg

PA062655.jpg

PA062633.jpg

PA062634.jpg

PA062635.jpg

Mange takk for titten...

Blir litt morsommere om noen uker, da kommer en klokke jeg virkelig trenger...

Gratulerer med nytt ur! Har holdt i denne et par ganger selv, en smule PO-følelse til kanonpris.:D

Grattis Greg! Flott klokke, bezelen gir meg (uten sammenligning forøvrig) litt Vacheron Constantin Overseas vibber. Og det er jo ingen dum ting. :cool:

Gratulerer Greg! Denne er veldig tøff! Ser ut som du gikk for stålversjonen?