The eagle has landed!

Medlem
28. jan. 2008
Sted
.
Spellerfersk Pam 372 fra Bjerke i dag.
Klokken er tilhører en annen på forumet, men siden han er enda dårligere til å ta bilder enn meg, har jeg fått det ærefulle oppdraget.
Fantastisk flott klokke.

Bilder:

DSC01286.jpg

DSC01284.jpg

DSC01291.jpg

Pam 233 vs Pam 372

DSC01298.jpg

DSC01295.jpg

DSC01293.jpg

DSC01299-1.jpg

For de som liker de enkle og rene linjene og store klokker er denne perfekt.
En ting jeg lurer på. Det står på hjemmesiden til Panerai at det skal være Plexiglas®, 3 mm thick
For meg virker det som det safirglass. Er det noen som vet noe om dette?

Da er det bare å gratulerer den heldige eieren, gleder meg til å prøve denne igjen på NURK

Jeg har aldri hørt noe annet enn at det er plexi. Frem med en spiker?
Følger det ikke med et ekstra glass da? Om det gjør det er det ganske sikkert plexi.

Nydelig..! Det er virkelig en flott klokke. Ikke rart det er lange lister:p Grattis til vinneren:D

For de som liker de enkle og rene linjene og store klokker er denne perfekt.
En ting jeg lurer på. Det står på hjemmesiden til Panerai at det skal være Plexiglas®, 3 mm thick
For meg virker det som det safirglass. Er det noen som vet noe om dette?

Klokken leveres med påmontert Plexiglas pluss et ekstra Plexiglas... ;)

Forøvrig godt beskrevet og synliggjort her:

http://www.network54.com/Forum/353391/message/1295986186/PAM372+vs+PAM127---

Ønsker eieren lykke til!

Klokken leveres med påmontert Plexiglas pluss et ekstra Plexiglas... ;)

Ja, jeg fant ekstraglasset. Da kjente jeg også et det var plexi. Det virket bare som om det var safir når jeg kjente på glasset som sitter påmontert.

Ellers etter å ha brukt klokken et døgn, må jeg innrømme at den er bedre enn førsteintrykket! Helt nyydelig patinert farge i indexene og skiven virker svak brun. Tross størrelsen, er den behagelig å bære - den virker faktisk lettere enn 233en.

Grattis til deg også, Sven Bertil! Denne har du ventet lenge på:D

Føyer meg pent inn i rekken på denne; - Grattis!!!
En solid rugg av en PAM, men du verden som det oser PAM-DNA ut av denne! Virkelig en flott sak! :D

Wow

Sweeeet!! Er alt jeg kan si , fantaserer febrilsk om å skaffe meg dette beistet...Gi mine gratulasjoner til den heldige eier:)