The eagle has landed!

Helt rå.....

:p
3f8351f2.jpg

85e8762c.jpg

2198545f.jpg

Hvordan sitter denne på armen din Sven? Jeg vet at Frik har håndledd som tømmerstokker så på armen hans er den jo perfekt. For håndleddet mitt som er skapt for maxikassen ble denne klokken dessverre litt for stor :(

Absolutt det kuleste Panerai har å by på om dagen.

Jeg har ikke Frik's håndledder heller.......

...men den sitter veldig, veldig bra! Den sitter omtrent som de fleste 44mm Panerai med 1950 kasse!

Den nye kassen er noe for seg selv......:)

Störrelse er jo alltid relativt for enhver å bedömme......noen mener jo feks at en Patek på 38mm er perfekte störrelse for en mann......jeg er ikke av samme mening!;)

Men störrelse i seg selv er ikke heller det eneste som teller for hvordan den sitter og oppleves på armen.....ta 40mm Sub C som föles mye större enn den gamle 40mm Sub!

43mm dssd synes jeg dog blir litt for klönete.....så det er ikke kun millimeter som teller...;)

Helt nyyydelig! Virkelig en klokke jeg kunne tenkt meg. Synd den er priset utenfor mitt budsjett, og noe skeptisk til 47 mm størrelsen. Men en fantastisk klokke! Gratulerer så mye, og kom gjerne med flere bilder:cool:

Flotte bilder, Sven Bertil. Mye av grunnen til at klokken satt godt på var nok vekten. Som nevnt virket den lettere enn 233en ( uten at jeg har sjekket det )