The Final walk,har nå matrialisert seg.

Phenix

Støttemedlem
Medlem
2. jan. 2011
Sted
ThePromisedLand
Hei.

Fikk denne på døren nå i morgentimene. Ble som forventet en lang natt.
Som nevnt, er dette merket ikke noe jeg har brent for. Men etter "utidig" press med lovord om at dette brandet vil gjøre det for meg.....resignerte jeg og hoppet i det. Fikk klokken på hånden og godfølelsen kom tvert ;);)...har jeg valg rett? spør min indre stemme!- med et snev av selvbedrag velger jeg og si ja !!!
Ettersom jeg bruker i dress/dressjakke på jobb, passer denne klokke fortreffelig for min aura.
Har nå en solidarisk pakt med meg selv om at denne klokken ikke skal flippes før tidligst (helst aldri) et år er gått.
For og ilustrere at jeg mener alvor, får den første som gratulerer meg kr 1000 hvis den selges før et år er gått.
Dere er mine vitner......;)

Så til utpakkingen....

ym022.jpg
[/IMG]
ym024.jpg
[/IMG]
ym025.jpg
[/IMG]
ym032.jpg
[/IMG]
ym031.jpg
[/IMG]
ym029.jpg
[/IMG]
ym034.jpg
[/IMG]
rolexym.jpg
[/IMG]

Som derer ser en Rolex YM 2004 mod.......

Takk for titten.

Mvh
Timebandit;)

PS...siste bilde er lånt

Grattis med YM! Det er vel ganske mange gode eksempler her inne på at slike lovord om måtehold ikke holder vann, men alltid gøy at noen forsøker:)

Wowsa, YM er ikke hverdagssyn på TS. Gratulerer, Timebandit!

Håper denne gir deg roen....noen uker ;) :D

Vakker klokke som passer til alle typer antrekk - det siste bildet snakker jo for seg selv... ;)

Grattis!

Jeg eide en slik YM før, og når jeg ser bilder av den knyter det seg litt, den er jo utrolig flott. Gratulerer, TB :p
Mener å huske at du har drømt om 16622 tidligere, nå bør du være fornøyd. Kos deg med det som må kunne sies å være en sjelden rolex.

Gratulerer så mye! Dette var en litt overraskende modell, men en utrolig nydelig klokke så håper du finner roen med denne ;). Herlig blanding av sporty og dressy på en gang. Gode greier.

Dette var da UTROLIG overraskende må jeg si;) Velkommen i Rolexklubben aka hotel El cacharacha (they check in, but they don`t check out!).

Et utsøkt eksemplar av arten må jeg si. PS! Ro i sjelen får du aldri, nå trenger du snart en til ;)

Gratulerer :)

Grattis med YM! Det er vel ganske mange gode eksempler her inne på at slike lovord om måtehold ikke holder vann, men alltid gøy at noen forsøker:)

Takker for det,men den tusenlappen kan du se lang etter ;).....Denne blir beholdt,punktum.

Gratulerer med flott Yachtmaster Timebandit:D
Takk for det.

Wowsa, YM er ikke hverdagssyn på TS. Gratulerer, Timebandit!

Håper denne gir deg roen....noen uker ;) :D
Takker så mye....Har selv også lurt på hvorfor YM ikke er mer i "skuddet" ?
Ang. roen.....så har den senket seg.

Grattis med superflott Rolle!
Måtte den gi deg glede og søvnfulle netter lang tid fremover :)

Takker for den.....

Gratulerer med nytt! Flott YM:)

Takk så meget.

Gratulerer med YM. Gøy med en Rolex som skiller seg litt ut her inne :D
Takk for gratulasjonen....

+1 Gratulerer med flott ur Timebandit. Kan vi foresten ha en avtale om at du sier ifra før du legger ut flere bilder av navlen min....
Den er grei Emanuelle....;)

Vakker klokke som passer til alle typer antrekk - det siste bildet snakker jo for seg selv... ;)

Grattis!
Takk,takk....jo da siste bilde er ok det.

Jeg eide en slik YM før, og når jeg ser bilder av den knyter det seg litt, den er jo utrolig flott. Gratulerer, TB :p
Mener å huske at du har drømt om 16622 tidligere, nå bør du være fornøyd. Kos deg med det som må kunne sies å være en sjelden rolex.
Du har helt rett,har vurdert denne lenge,samt annonsert uned WTB......Det knyter seg litt for deg sier du !!...er vel siste bilde du betraktet da....

Gratulerer så mye! Dette var en litt overraskende modell, men en utrolig nydelig klokke så håper du finner roen med denne ;). Herlig blanding av sporty og dressy på en gang. Gode greier.
Hei og takk for det.......Både dressy og sporty som du sier.

Gratulerer med en både elegant og sporty klokke!

Takker så mye...

Dødsfin!:D Grattis!
Takk for det.

Nydelig klokke og fine bilder, blir nok ikke lei den med det første tenker jeg;)
Er målet det ja....Sitter med en enorm godfølelse faktisk.

Dette var da UTROLIG overraskende må jeg si;) Velkommen i Rolexklubben aka hotel El cacharacha (they check in, but they don`t check out!).

Et utsøkt eksemplar av arten må jeg si. PS! Ro i sjelen får du aldri, nå trenger du snart en til ;)

Gratulerer :)

Takker for det......tja,syns faktisk sjelen har roet seg noe. Føles bare så rett denne. Any way,denne skal bli hos meg.

Grattis!! For en klokke! Jeg syntes det er kult at noen kjøper en rolex-modell som ikke er hverdagskost her på TS! Platina-bezel og blanke midtledd ser bare helt rått ut! Denne modellen er vell kanskje en av de rolexene med høy bling-faktor? noe jeg er STOR tilhenger av! Denne står høyt på min ønskeliste! Nok en gang, gratulerer! Noe sier meg at du har en fin tid i vente! :D

Gratulerer med tusenlapp midas! :mrgreen: Jeg har gått på et par slike smeller selv, men liker at du prøver, og det er ikke umulig at du får rett. YMen er ganske annerledes enn de andre Rolexene og sikkert ikke så lett å gi slipp på. Frekk kombinasjon av nedtonete farger og rød viser, kombinert med den levende skiven. Polerte midtledd er ikke min greie, men kler denne bedre enn mange av de andre Rolexene. Men tenk ikke på om du kommer til å beholde den eller ikke, bare nyt den! :cool: