"The spirit of pioneering tradition".

Medlem
14. jan. 2013
Sted
Øst
Dette blir en forsinket 1000 post unbox. Ingen luremusing her nei. Dette er en Longines modell jeg ikke har sett ofte til salgs. Longines er et merke jeg liker godt, syns de gjør mye riktig. Jeg har hatt en Legend diver før som er noe jeg veldig gjerne kunne tenkt meg igjen. Over til den det gjelder nå, jeg har ikke så mye info om denne modellen annet enn at den er basert på en modell fra ca 1920 som jeg tror het 3421. Jeg så denne annonsert på finn forrige uke og kontaktet selger og avtalte et møte. Dro med meg Thomas84 her på forumet og etter en liten prat med selger som forøvrig virket som en veldig hyggelig fyr var handelen gjort og jeg tror vi kanskjemmuligens klarte å rekrutere et fremtidig medlem her på Tidsmisjonen i tillegg. ;) Klokken det gjelder er en Longines Spirit. (Beklager dårlig bildekvalitet)

Gratulerer så masse med en spennende modell fra Longines!

Takk takk, ja syns den er litt spennende selv. :)

Fet! Grattsi

Tusen takk :)

Lekkert! Den der kunne jeg tenkt meg :)

Takk. Gøy med noe litt utenom det vanlige :)

Veldig fin! Gratulerer :)

Takk takk :)

Jeg glemte å si at akkurat denne kom egentlig på Lenke når den var ny. Du fikk valgte m/eller uten.

Må si jeg er ganske imponert foreløbig når man tenker kvalitet mot pris. Flotte blånerte "Katedral" visere mot hvit bakgrunn er lekkert. Lenken virker som er av god kvalitet med deployment buckle. Det sitter et relativt umodifisert ETA 2892/A2 verk som er omtalt for å være robust med Longines signert rotor.

Gratulerer! Liker spesielt godt tallene på den der, noe med den fonten som gir litt orientalsk preg, og som passer godt til viserne. Og så flott på nattestid da, digg lume. Syns kanskje den passer best på brunt lær. Nei saft suse, en sånn har jeg og lyst på! :D

Grattis med nydelig klokke. Enig med siste taler, den så helt smashing ut på brunt skinn.

Grattis! Denne var virkelig flott! ETA 2892-A2 er jo i tillegg et nr.1 verk som er helt i klasse med sliterne til Rolex;)

Cool, ikke sett denne før.
Grattis med en flott Longines:)

Takk :)

Gratulerer! Liker spesielt godt tallene på den der, noe med den fonten som gir litt orientalsk preg, og som passer godt til viserne. Og så flott på nattestid da, digg lume. Syns kanskje den passer best på brunt lær. Nei saft suse, en sånn har jeg og lyst på! :D

Takk, liker at den har litt "tivoli" skive som jeg kaller det. Litt utenom det vanlige timemarkører o.s.v. Den ble værende på skinnreimen. :)

Flott Longines, grattis!:cool:

Grattis, utrolig fin! Likte veldig godt kassen på denne...

Grattis med nydelig klokke. Enig med siste taler, den så helt smashing ut på brunt skinn.

Takktakk, den ble på reim. :)

Alldeles nydelig! Gratulerer så mye! :)

Flott ur! Gratulerer!

Gratulerer igjen - smooth!

Takk man :)

Grattis! Denne var virkelig flott! ETA 2892-A2 er jo i tillegg et nr.1 verk som er helt i klasse med sliterne til Rolex;)

Takk. Ja det er det jeg kommer frem til også etter å ha lest litt om verket. Kvaliteten er det lite negativt å si om. :)

Denne likte jeg veldig godt! Gratulerer! :)

Denne var superflott!

Grattis!

Takktakk :)

Den ligger faktisk veldig godt på håndleddet med sine drøye 0,8 cm høyde og 40,5mm :)

Redigert: