The Watch Calendar 2011

Hva med å få trykket opp egen eksklusiv Tidssonen-kalender? Vi har da plenty med foto-nerder her som absolutt er kompetente nok til å levere bildene som trengs. Jeg bruker gjerne penger på noe slikt :)

Hva med å få trykket opp egen eksklusiv Tidssonen-kalender? Vi har da plenty med foto-nerder her som absolutt er kompetente nok til å levere bildene som trengs. Jeg bruker gjerne penger på noe slikt :)

Ja, da mangler vi bare masse superpene damer med retro-Rolexer.... Noen som har sett noen slike rundtomkring her.....??

Point taken.

Men jeg mener fremdeles vi har fotografer på dette forumet som leverer bilder jeg med glede hadde prydet veggen med, damer eller ei. Ingen som jobber i trykkeri-bransjen her da? :)

God idé! :D Er vel mulig å få til dette til en langt lavere pris også. Jeg synes dog at vi skal gjøre det til selvkost, evt gi overskuddet til et veldedig formål.

Fotokonkurranse for utvalg av bilder?

Point taken.

Men jeg mener fremdeles vi har fotografer på dette forumet som leverer bilder jeg med glede hadde prydet veggen med, damer eller ei. Ingen som jobber i trykkeri-bransjen her da? :)

Det er vel nok av fotosjapper på nett som leverer helt greie kalendere?

God Ide

Godt forslag, jeg ville tror at Moore m. flere hadde nok fete bilder liggende til en heftig kalender....

Jeg betaler gjerne litt for bildene så kan man lage kalender selv (ferdig oppsett på Mac'en)