Tittelen er en håndfull.
Selger en ny og ubrukt stretchy rem fra The Watch Steward. Grønn med gul stripe i TDM-stoffet.
Konfigurert med G-lås uten logo.
20 mm.
Tenk på det som en ekstra myk NATO med stretch. Eller en joggebukse for klokkene dine. Denne typen remmer er helt koko komfortabel.
Har to stk. allerede og denne passet ikke like godt med fargene som jeg hadde håpet.
Her en lik i annen farge for å vise hvordan den sitter på, og låsen.
Denne lagerføres av TWS og selges for sympatiske 25 USD, men USPS brukte en måned på levere den. Tenker derfor at 200 kr er en fair pris, så spanderer jeg vanlig brevpost hvis du ikke vil hente den i Oslo.
Selger en ny og ubrukt stretchy rem fra The Watch Steward. Grønn med gul stripe i TDM-stoffet.
Konfigurert med G-lås uten logo.
20 mm.
TDM - Green/Yellow
There have lots of request in the past to make a Watch Steward strap in this colorway! The traditional Marine Nationale green with yellow stripe. Featuring the custom Watch Steward 316 stainless hardware. NOTE: Imported material, 22mm measures 21.7mm+/- in width.
www.thewatchsteward.com
Tenk på det som en ekstra myk NATO med stretch. Eller en joggebukse for klokkene dine. Denne typen remmer er helt koko komfortabel.
Har to stk. allerede og denne passet ikke like godt med fargene som jeg hadde håpet.
Her en lik i annen farge for å vise hvordan den sitter på, og låsen.
Denne lagerføres av TWS og selges for sympatiske 25 USD, men USPS brukte en måned på levere den. Tenker derfor at 200 kr er en fair pris, så spanderer jeg vanlig brevpost hvis du ikke vil hente den i Oslo.