There can be only one

Dette er forøvrig et tema som dukker opp i egen tråd her inne sånn cirka årlig.

Heldigvis ikke med Lambert som årsak hver gang, det ville vært dypt forstyrrende.. Kunne vært en artig øvelse å se hva folk svarte sist og om preferansene har endret seg. Nå må jeg gå og bytte klokke merker jeg, 114060 som slites for jr må byttes til 1665 :)

Mens jeg plukket klokker opp av boksene for å gi til han, så hadde jeg gitt et hemmelig signal til yngstedattera. Hun har jeg møysommelig og nidtid trent opp til å bli en snikmorderninjakid. Hun ville raskt og stille tatt han av dage, og jeg ville beslaglegge alle klokkene han hadde ranet fra sonens medlemmer. Så spørsmålet er: Ville jeg ha levert de tilbake til dere, eller beholdt de selv?

Du kan beholde dem. Bortsett fra Braza2013 og meg, så har du fått en haug ubrukelige klokker fordi alle beholdt Rolex og du sitter igjen med bunnskrapet. :mrgreen:

Med kniven på strupen hadde jeg bare rolig plukket opp subben, snudd på hælen og gått av gårde med hodet hevet!

Ingen over, ingen under og ingen ved siden av!

_MG_9919_zps098d2c90.jpg

En flott tråd.

Har ikke mer enn to klokker å velge mellom, men jeg tror faktisk at det må bli Patek Philippe som får bli i boksen:)
Det er etter min mening den perfekte klokken.
Og så masse bildet:eek:

5xCcEZr.png

DFqTNFn.png

cX0p5FE.png

JwP9Xx4.png

CGEo93H.png

CmyzPum.png

oZUlRVn.png

Ingen bombe at jeg er enig med majoriteten her. Allsidighet er alfa og omega for "den eneste klokken", så da må det bli en kameleon.

Men j.. kjedelig å putte plastpose over venstrehånda når en bader da.

IMAG0411_zpsd570f7ec.jpg

IMAG0454_1_zpsb7a28385.jpg

IMAG0501_1_zps0c033d53.jpg

2014-04-008_zpsa592cca8.jpg

IMG_20140413_150636_1_zpsnahi2eng.jpg

Redigert:
Har tenkt på dette siden i går, men klarer det ikke. Da får vel bare hodet rulle tenker jeg.

Har man lov å kjøpe ny etterpå?
Da hadde jeg beholdt Speedyen tror jeg, så kjøpt en Sub no-date etter traumene hadde lagt seg.

Ingen truer meg til å gjøre endringer i klokkeboksen. Sverdmannen hadde i såfall endt opp som Stranix her.

[video=youtube;ki4hl7NRjWs]https://www.youtube.com/watch?v=ki4hl7NRjWs[/video]