Da er tiden kommet for å kjøre i gang med Passaround! Avstemningstråden resulterte i at Stowa Seatime ble valgt som den første klokka.
Prisen er 565 euro pluss frakt og moms, jeg regner med vi havner på ca 6000 kr.
Nå begynner vi med påmeldinger til Passaround. Det fungerer slik:
* Post i denne tråden at du er med
* Send meg en PM med navn, adresse, mailadresse og telefonnummer. Personlige detaljer kommer ikke til å bli distribuert til andre!
Jeg regner med at avgiften for å være med kommer til å bli 250-300 kr pr.pers.
Det er to formelle krav som stilles for å få være med:
1. At du har en bruker på Tidssonen, registrert før 1.august d.å., samt minimum 5 poster på forumet før dagens dato
2. At du oppgir fullt navn, adresse og telefonnummer som enkelt kan verifiseres (f.eks på gulesider.no)
Jeg har satt minimum antall deltakere til 20, maksimum til 30. Kommer vi over 30, går det på ansiennitet, dvs antall poster på forumet.
Rent praktisk kommer vi til å samle inn penger før klokka bestilles, det vil si at påmeldingen din ikke gjelder før penger er på konto. Kontonummer kommer på PM. Rekkefølgen klokka kommer til å sirkulere i, kommer antagelig til å bli trukket, det kommer vi tilbake til.
Eventuell ytterligere diskusjon om prosjektet tar vi i Passaroundtråden, denne tråden forbeholder vi påmeldinger og forhold relatert til det.
Seatime Black (with a black rubberstrap)
The Seatime Black features a 3mm sapphire crystal, a black dial, Superluminova hands, Arabic numerals and markers, and a date display at the 6 position. The ETA 2824-2 movement is housed in a sandblasted stainless steel casing with an sapphire crystal caseback, a uni-directional bezel and a screw down crown. We offer an array of colored bezels, which can be easily changed to give the watch a new look and feel.
This Seatime Black comes with a black rubberstrap. Waterresistant/300m.
Dimensions
The Seatime Black is 42mm wide and 13.50mm thick.
The strap size is 22mm.
Prisen er 565 euro pluss frakt og moms, jeg regner med vi havner på ca 6000 kr.
Nå begynner vi med påmeldinger til Passaround. Det fungerer slik:
* Post i denne tråden at du er med
* Send meg en PM med navn, adresse, mailadresse og telefonnummer. Personlige detaljer kommer ikke til å bli distribuert til andre!
Jeg regner med at avgiften for å være med kommer til å bli 250-300 kr pr.pers.
Det er to formelle krav som stilles for å få være med:
1. At du har en bruker på Tidssonen, registrert før 1.august d.å., samt minimum 5 poster på forumet før dagens dato
2. At du oppgir fullt navn, adresse og telefonnummer som enkelt kan verifiseres (f.eks på gulesider.no)
Jeg har satt minimum antall deltakere til 20, maksimum til 30. Kommer vi over 30, går det på ansiennitet, dvs antall poster på forumet.
Rent praktisk kommer vi til å samle inn penger før klokka bestilles, det vil si at påmeldingen din ikke gjelder før penger er på konto. Kontonummer kommer på PM. Rekkefølgen klokka kommer til å sirkulere i, kommer antagelig til å bli trukket, det kommer vi tilbake til.
Eventuell ytterligere diskusjon om prosjektet tar vi i Passaroundtråden, denne tråden forbeholder vi påmeldinger og forhold relatert til det.