Stort potensial for grums med en slik trådtittel ja. TS er velsignet fri for politiske synspunkter og holdninger, og det er en kvalitet i seg selv. Jeg husker med gru diskusjonen om narkomane i fjor; mye rart som krøp ut av veggen da. Alskens snikksnakk er fabelaktig fint, men hva man mener om tiggere og narkomane kan man eventuelt bruke kommentarspaltene i avisene til. OPs innlegg (og bilde) var harmløst og morsomt, men dette kan ta en dårlig retning ... La oss slutte her.Denne tråden kommer til å skli ut
Stort potensial for grums med en slik trådtittel ja. TS er velsignet fri for politiske synspunkter og holdninger, og det er en kvalitet i seg selv. Jeg husker med gru diskusjonen om narkomane i fjor; mye rart som krøp ut av veggen da. Alskens snikksnakk er fabelaktig fint, men hva man mener om tiggere og narkomane kan man eventuelt bruke kommentarspaltene i avisene til. OPs innlegg (og bilde) var harmløst og morsomt, men dette kan ta en dårlig retning ... La oss slutte her.
Gir ikke til utenlandske svindlere (Sigøynere, romfolk, samer) men disse lokale narkisene som prøver å selge et eller annet blad i stedet for å rane gamle damer kan jeg godt skjenke en almisse.
Gir ikke til utenlandske svindlere (Sigøynere, romfolk, samer) men disse lokale narkisene som prøver å selge et eller annet blad i stedet for å rane gamle damer kan jeg godt skjenke en almisse.
Samer ser vel ikke på seg selv som norske, de er jo en egen "nasjon".
Aldri sett en tiggende same, er dette et utbredt fenomen lenger opp på kartet?