Til dere som skal handle til madammen

"Lenken passer til et ganske brukbart håndledd"...LOL

31mm kasse på denne?

jepp, 31 mm.
På min kone har jeg måttet ta av alle ledd som mulig er, + justert inn på låsen så godt som mulig. Fortsatt kunne faktisk lenken vært mindre.
Skal dog sies at jeg har en virkelig slank (og fræk) kone! (håper hun ikke leser dette, hehe!)

Tar opp denne tråden igjen da jeg mistenker at folk her inne gjerne kikker på klokke til fruen dersom gave skal kjøpes inn.

I anledning min kones 30-årsdag ble det forsiktig ymtet frempå et ønske om ny klokke, gjerne med litt diamanter, men ikke for mye bling bling og det trengte ikke å være rolex... puuuh, kunne gått veldig hardt ut over egne innkjøp :mrgreen:

Etter mye titting hos flere av de anerkjente klokkepusherne i Oslo landet jeg til slutt på Rolex' lillebror, Tudor, men kjøpet ble gjort per telefon til Urmaker Jørgensen i Tromsø. Knallservice og en ganske hyggelig pris ble det til slutt også!

Modellen heter for øvrig Glamour date, og akkurat denne er på 31 mm og med diamanter kun på sølvskiven.
tudor.jpg

Et wrist shot - bilde kommer ila uken. Lenken var for lang, så hun skal til urmaker for justering i dag.
Kona er knallfornøyd :p

Samboern fyller 30 i oktober, og jeg har lenge planlagt å handle inn en klokke til henne.. Siden hun liker litt store, maskuline klokker, slo jeg til på en Breitling SOH 38mm som ble lagt ut på forumet før jul.

Skal bare levere den inn til en lett polering før den skal omsvøpes i gavepapir :)

Listeprisen er 16.750, ikke galt i det hele tatt. Også kom det ei lita rabatt i tillegg :D
Her er et par bilder, noen minutter gamle!
126fc308.jpg

8cbf1edf.jpg

Samboern fyller 30 i oktober, og jeg har lenge planlagt å handle inn en klokke til henne.. Siden hun liker litt store, maskuline klokker, slo jeg til på en Breitling SOH 38mm som ble lagt ut på forumet før jul.

Skal bare levere den inn til en lett polering før den skal omsvøpes i gavepapir :)

Fikk med deg at du kjøpte denne. Du skal ha for planleggingen - også finfin klokke da :)