Tilbud og gode kjøp (ikke klokkerelatert)

Medlem
10. aug. 2011
Sted
Bergen
Sidan det allereie er post for "dagens kjøpetips" på klokker, så tenkte eg det kunne vera ok for ein tilsvarande post for andre gode kjøp som dukkar opp.
Berre å legge inn her dersom ein kjem over gode kjøp som kan vera kjekt for andre å kjenne til:)

Fekk nett tips frå ein kamerat at Moods of Norway har 50% på mesteparten av kolleksjonen sin på nettbutikk dersom ein bruker koden: vinter2013 når ein sjekker ut.
Har ikkje testa sjølv, men tipsaren sa dette fungerte glimrande. Dette gjeld kun ut dagen i dag.

Redigert:
Etter julen er det kjekt at denne er på tilbud:

Withings-smart-body-analyzer.jpg

"Tracks weight, body composition, heart rate, and air quality for up to eight people. Sharp, modern design. Clear display. Comprehensive Web, Android, and iOS app interfaces. Automatic wireless syncing."

Review: Withings Smart Body Analyzer (WS-50) Review & Rating | PCMag.com

Komplett.no - Withings WS-50 iPhone/Android badevekt

For de som trenger vinterjakke, har Høyer Stavanger sentrum parkaser til -50%, Woolrich og Mooseknuckles, de fleste størrelser så vidt jeg kunne se

Tror det gjelder fortsatt, men jeg er ikke sikker. Flere av 4MEN butikkene har 50% på en god del av butikken. Selv vært der :)

Alan Paine gensere:
Alan Paine Knitwear | Alan Paine Sweaters | Alan Paine Jumpers

Jeg bestiller herfra. Eneste aberet er at det ikke trekker fra UK.vat ved forsendelse til Norge. Men det blir billigere enn å kjøpe dem i Norge i alle fall. Husk at 25% moms, 10,7% toll på klær og postens fortollingsgebyr på 270,- (for verdi over 1.000) kommer i tillegg. Med frakt og fortolling lønner det seg å kjøpe flere i slengen. Jeg bestilte 5 stk i forskjellige farger i helgen.

Spottet denne i Aftenposten i dag. Flott butikk i tilfelle noen trenger man-bag eller annet. (De fører The Bridge og mye annet.)

2014-06-12204645_zpsb1eeda87.jpg

I samme avis kom jeg for øvrig over denne urelaterte godbiten. You're welcome.

2014-06-12204703_zps6510e448.jpg

:)