Tinder

Medlem
7. jan. 2012
Sted
Oslo
Noen her inne som har skaffet seg den nye sjekkeappen Tinder?
Dette er en app som lar deg se damer eller menn(alt ettersom man liker) innenfor en gitt radius. Da kan man ente like eller forkaste. Liker hun/han tilbake får du en match og muligheten for å chatte med hverandre.
Dette er ganske kult, og jeg har selv noen chatter gående. Hadde vært artig om flere hadde denne appen og kunne poste erfaringer og slikt. Bare husk å "keep it clran" her inne.

Aldri lastet ned appen, da jeg for tiden har kjæreste. Den er vel laget for ren hookup, flesteparten av mine single venner innehar appen, og bruker den til det fulle. Under diverse festivaler i sommer ble den flittig brukt, jenter kommer gjerne til Norge og ønsker hookup mens de er på besøk.

Lykke til.

En hel del jenter som bruker det som selvtillitsboost og. Sitter på vors og koser seg med likesene de får :p Morsomt konsept, enkelt alikevel genialt.

Denne var jo vittig. Kanskje den må prøves ut ikveld, bare for å finne ut hvordan det fungerer selvsagt :rolleyes:

edit. Etter noen timer med testing kan jeg bare konkludere med at dette er veldig morsomt.

Redigert: