Tips til 30 års-gave til kompis

Medlem
2. april 2015
Innlegg
1
Tenkte å kjøpe en bukt/ny mekanisk klokken til en kompis i 30 års-gave. Er det noen som har noe tips? Ebay? Gjerne noe med simpelt design som ikke koster altfor mye.
 
Skal ha en ny bil. Enkelt design. Helst ikke for dyr. Hvor burde jeg kjøpe? Finn? tips?

____________________________________

Ikke ment ufint, men her må du nesten spesifisere hva du er ute etter. For noen er en 30-årsgave til en venn ikke noe man legger mer enn noen hundrelapper i, for andre er det snakk om flerfoldige tusenlapper. Pris er særdeles subjektivt, så her må du ut med et budsjett.

Enkelt design? Hva er et enkelt design for deg? Vil det si at du ikke har kronograf eller tachymeterskala på klokken, eller er du ute etter noe så enkelt som at det kun er en viser på klokken, ala MeisterSinger?

Hvor burde du kjøpe? Kommer helt an på hva du skal ha. Ebay, finn, kjøp/salg her på forumet, forhandler - helt avhengig av den enkelte klokke
 
Mitt tips er å kikke på kjøp/salg her på sonen. Både for å finne hva du liker og hva du kan få for pengene. Bla gjerne i gamle poster for å finne ut hva du liker. Jeg tror det er tryggere å kjøpe her på sonen enn på ebay