Tips til en fersking

Medlem
12. april 2014
Sted
Oslo
Hei godtfolk!

Vel, det måtte jo bare skje, måtte jo registrere meg på TS jeg også! Min klokkeinteresse begynte så smått for noen år tilbake da jeg kjøpte en godt brukt TAG Carrera til en billig penge. De siste månedene har jeg tittet etter en ny klokke og valget falt vel egentlig på en Submariner. Men, da en i familien sa: jeg har en 116713 i safen hjemme, du kan få den billig, kom jeg hjem til kona samme dag med gull og stål på armen.. Hmmm, noe impulsiv:eek:

Jeg er superhappy med GMT'n og den har virkelig vokst på meg, men føler kanskje ikke at det er en klokke som funker så bra i alle settinger. Vurderer sterkt å kjøpe en sub som funker til det meste, fortrinnsvis en "kermit", men vet ikke...arrrg, dette er vanskelig og dyrt! Noen som har noen tips til meg, venter spent på svar!!!

Først og fremst, velkommen!

Så må vi selvsagt be om bilder av GMT-en. Alle omtaler av klokker bør illustreres. :)

Hei godtfolk!

Vel, det måtte jo bare skje, måtte jo registrere meg på TS jeg også! Min klokkeinteresse begynte så smått for noen år tilbake da jeg kjøpte en godt brukt TAG Carrera til en billig penge. De siste månedene har jeg tittet etter en ny klokke og valget falt vel egentlig på en Submariner. Men, da en i familien sa: jeg har en 116713 i safen hjemme, du kan få den billig, kom jeg hjem til kona samme dag med gull og stål på armen.. Hmmm, noe impulsiv:eek:

Jeg er superhappy med GMT'n og den har virkelig vokst på meg, men føler kanskje ikke at det er en klokke som funker så bra i alle settinger. Vurderer sterkt å kjøpe en sub som funker til det meste, fortrinnsvis en "kermit", men vet ikke...arrrg, dette er vanskelig og dyrt! Noen som har noen tips til meg, venter spent på svar!!!

Velkommen, mitt tips er å være tålmodig og spare opp penger til sub'en. Spar til det du egentlig ønsker, ikke bruk penger på venteklokker :)

Ahh, selvfølgelig! Her kommer bildet:eek:

image_zps0b012138.jpg

Redigert:
Hei igjen og takk for svar! Ja, føler ikke for å kjøpe noe venteklokke, da tar det jo enda lenger tid:rolleyes:
Vet ikke om noen har noe annet tips til klokke? (føler jo selv at GMT'en i gull/stål og sub'en (kermit) er to veldig forskjellige klokker) Må tas med i beregningen at jeg har ganske tynne og pinglete håndledd, kun ca 18-19 cm rundt, så det bortfaller en del muligheter der for min del..

Fant dette bildet på nett, med rubberb strap.. Blir blank i øynene..
image_zpsf70e6083.jpg
[/IMG]