Tips til forsikringsselskap?

Medlem
17. mai 2010
Sted
Østfold, Norge
DnB vil ikke forsikre noen klokker for meg, ettersom jeg ikke har "hoveddekningsforsikring" der (Villa, innbo, bil eller fritidsbolig). Og hvis noen lurer på hvorfor, så er det fordi min statsansatte frue har noen fryktlig gode avtaler på dette, så de lar vi være der de er. Derfor lurer jeg på om det er noen her som har noen gode tips til forsikringsselskaper som kan forsikre klokkene mine, så vel som meg selv ;)

Om du er under 33år får du innboforsikring av DNB for 79,-/mnd, jeg kjøpte dette kun for å få verdigjenstandsforsikring av dem.

Ingen selskap jeg var i kontakt med ville akseptere kun verdigjenstandsforsikring.

Edit:
Det kan hende If ville når jeg tenker meg om, men de skulle ha en latterlig mye høyere årspremie enn DNB (type over 100% mer).

Redigert:
Jeg er i nogenlunde samme situasjon som deg og det virker som om det første tipset her er det mest økonomiske, kjøp innbo hos DNB for å kunne verdiforsikre klokken :)

Til info koster forsikringen meg ca 2500,- i året for innbo og verdi (Sub 116610LV og Omega PO).