Før noen går helt av skaftet, er det kanskje greit å nevne at budsjettet er ca. 5k. Ettersom jeg er litt fysen på et ur som egentlig ligger noen hakk over den prisklassen, vurderer jeg brukt. GP gyromatic, Omega Pie Pan (Hah, I wish!) etc. Altså en klassisk dressklokke i GOD stand. Jeg har siklet litt rundt på ebay en stund, men mye der er elendig repaintede greier og sannsynligvis Frankenstein ur.
Men med den noe.. eh, "kreative" formen for forretningsetikk i fastlandskina, er jeg mildt sagt skeptisk til å handle der også - med mindre noen har førstehåndskunnskaper rundt noen konkrete butikker. Nå vet jeg at man vanligvis gjør klokkeshoppingen sin i HK når man er i de områdene, men vi skal ikke innom der.
Noen som har noen forslag?
Men med den noe.. eh, "kreative" formen for forretningsetikk i fastlandskina, er jeg mildt sagt skeptisk til å handle der også - med mindre noen har førstehåndskunnskaper rundt noen konkrete butikker. Nå vet jeg at man vanligvis gjør klokkeshoppingen sin i HK når man er i de områdene, men vi skal ikke innom der.
Noen som har noen forslag?