tips til skinnhansker ?

Medlem
10. mars 2015
Hei,
Er på utkikk etter skinnhansker, svart/brun.. betyr ikke så mye, men ønsker at de skal være fine og funksjonelle.
Kjøpte et par tidligere, de så bra ut men var ubrukelige mtp kulde.

Har du noe tips?

Kost på deg et skikkelig par med hansker først som sist. Jeg har hansker ifra flere produsenter, men de som jeg foretrekker best er hansker ifra Dents. De ligger helt klart øverst på min liste når det gjelder kvalitet og finish. Ligger forøvrig en tråd her ett sted hvor nettopp skinnhansker er diskutert :)

www.dents.co.uk

• Liker
Reaksjoner: mrkaizer170
Dents her helt konge:) har et par i peccary skinn og det kan ikke bli bedre.
Du bør og sjekke opp Merola som er super kvalitet

Dents, uten tvil. Har selv 2 par derifra, og kunne ikke vært mer fornøyd. Fantastisk kvalitetsfølelse og finish :)

FullSizeRender.jpg
Jag har kört lite blandat genom åren från 250-1600 kr paret! Dom dyraste har varit ifrån hestra hand sydda i Ungern med italienskt läder. Reklamerade samma par två gånger då sömmarna gick upp. Fick pengarna till baka. Prövade ett par Hugoboss idag på Sten & Strøm tror det var vildsvin brun/svarta kändes riktigt bra på salg 50%. Men igenom åren har jag funnit ut att mest smäll för pengarna är faktiskt ifrån H&Ms 250 spänn och helt sjukt bra kvalitet jag köpte dessa röd/svarta 2010!!!!
IMG_1431.JPG

Dessa var fina och dyra men super dålig kvalitet och gick i sönder med en gång. Förövrigt riktigt nöjd med min Vulcain :) Måste bara avsluta med att jag har problem med att matcha brun läderrem med svarta handskar oftast gäller det samma med skorna och till sist bältet...därför gillar jag mitt gröna canvas till min panerai som funkar allround!

Redigert:
takk! der sparte du meg for hestra :)

Vis vedlegg 28279 Jag har kört lite blandat genom åren från 250-1600 kr paret! Dom dyraste har varit ifrån hestra hand sydda i Ungern med italienskt läder. Reklamerade samma par två gånger då sömmarna gick upp. Fick pengarna till baka. Prövade ett par Hugoboss idag på Sten & Strøm tror det var vildsvin brun/svarta kändes riktigt bra på salg 50%. Men igenom åren har jag funnit ut att mest smäll för pengarna är faktiskt ifrån H&Ms 250 spänn och helt sjukt bra kvalitet jag köpte dessa röd/svarta 2010!!!!
Vis vedlegg 28282
Dessa var fina och dyra men super dålig kvalitet och gick i sönder med en gång. Förövrigt riktigt nöjd med min Vulcain :) Måste bara avsluta med att jag har problem med att matcha brun läderrem med svarta handskar oftast gäller det samma med skorna och till sist bältet...därför gillar jag mitt gröna canvas till min panerai som funkar allround!

Se her ja, da er hestra utelukket pr nå, Dents virker bra.
Takk for hjelpa dere :)

Meget fornøyd med disse fra Mario Conti, kjøpte i både sort og brun da de var på 50% (koster vel 599,- til vanlig)

hansker.JPG

IMG_8688.JPG
IMG_8692.JPG
IMG_8691.JPG

Ännu ett par ifrån h&m typ 3 månader gamla dessa med , billiga och bra betydligt mer varma än dom bruna ovan!

• Liker
Reaksjoner: Dr. Fiddy
Hugo Boss leverer bra til relativt fornuftig pris. Mazzoleni når du virkelig vil ha øverste klasse. Har et par i pytonskinn derfra. De er herlig kaksete.