Takk. Skal få testet denne ogsåBillig og godt alternativ; COS.
Ser at prisen varierer fra 500 til 1000 på Sunspel. Kan det være ulik kvalitet på de forskjellige modellene?Sunspel er veldig behagelige å bruke, men min erfaring er at de går opp i sømmene. Jeg synes de t-skjortene deres som er lagd i England holder seg bedre enn de som er produsert i Portugal, men de blir alikevell løse tråder som tilslutt gjør at de revner.
Takker. Skal definitivt teste disse. Litt tykt stoff er en klar fordel for pappakroppen@politrew Jeg lette lenge etter gode hvite t-skjorter uten logo. Kom over Livid sine. Er sykt fornøyd med de. De brukes bare til jeans og ikke under skjorter (Gud forby).
De er tjukke og gode i stoffet, noe jeg også var ute etter. God kvalitet som holder passformen. Man unngår at de blir slaskete rundt kragen. Tror det er 2-pack for 1000,-
Noen som har erfaring med Calvin Kleins vanlige ensfargede t-shirts. Mulig det finnes forskjellige varianter - hva vet jeg?
Spør for arving nummer 2 har satt opp ensfargede CK t-shirts på sin ønskeliste for bursdag som snart kommer opp.
Jeg har kjøpt disse i alle år. Synes kvaliteten har blitt dårligere og det er i grunn derfor jeg opprettet tråden, for å finne et annet merke.Noen som har erfaring med Calvin Kleins vanlige ensfargede t-shirts. Mulig det finnes forskjellige varianter - hva vet jeg?
Spør for arving nummer 2 har satt opp ensfargede CK t-shirts på sin ønskeliste for bursdag som snart kommer opp.
Ser at prisen varierer fra 500 til 1000 på Sunspel. Kan det være ulik kvalitet på de forskjellige modellene?
+1Jeg har kjøpt disse i alle år. Synes kvaliteten har blitt dårligere og det er i grunn derfor jeg opprettet tråden, for å finne et annet merke.