Legger en Tissot Heritage Lisboa limited edition ut for salg. Pent ur med manuelt urverk. Nyutgave av en modell fra 30-tallet. Selges med en så godt som ny reim fra Hirsch. Har boks, men ikke noe mer.
Tørre fakta:
Ref.: Z150
Bredde: ca. 27 mm (uten krone)
Høyde: Selve kassen er ca. 42 mm, men ca. 51 mm med de hengslede lugsene.
Rembredde: 20 mm
Urverk: Basert på ETA 7001 etter det jeg forstår.
Artig liten sak som er fin til penbruk. Usikker på alder, antar begynnelsen av 2000-tallet. Går greit, går nok nærmere ett min for fort per døgn. Fungerer til bruk nå og da, men hadde nok hatt godt av en service for å få den innenfor specs. En liten chip i glasset på venstre side og et lite merke i glasset ved kl. 1 ca (se bilder). Diverse hairlines, men ingen sjenerende merker i kassen.
Selges som den er, still gjerne spørsmål om det du lurer på, så skal jeg svar etter best evne. Klokka har vært i mitt eie siden høsten 2020.
Prisantydning: kr.6000 5000,- pluss evt. frakt.
Tørre fakta:
Ref.: Z150
Bredde: ca. 27 mm (uten krone)
Høyde: Selve kassen er ca. 42 mm, men ca. 51 mm med de hengslede lugsene.
Rembredde: 20 mm
Urverk: Basert på ETA 7001 etter det jeg forstår.
Artig liten sak som er fin til penbruk. Usikker på alder, antar begynnelsen av 2000-tallet. Går greit, går nok nærmere ett min for fort per døgn. Fungerer til bruk nå og da, men hadde nok hatt godt av en service for å få den innenfor specs. En liten chip i glasset på venstre side og et lite merke i glasset ved kl. 1 ca (se bilder). Diverse hairlines, men ingen sjenerende merker i kassen.
Selges som den er, still gjerne spørsmål om det du lurer på, så skal jeg svar etter best evne. Klokka har vært i mitt eie siden høsten 2020.
Prisantydning: kr.
Redigert: